ik heb in de deuropening in de kamer (zit geen deur in) zo'n (hoe noem je zo'n geval) een groene slinger net als een nepkerstboom zeg maar en dan met knijpertjes en wat we overhouden met linten aan de deur.
Hier hangen ze gewoon aan de woonkamerdeur. Voorheen aan de trapkastdeur maar daar pronken nu de creaties van dochterlief. Sinds die naar de psz gaat hangt ie constant vol.
ik heb een memobord en daar zet ik ze tussen (Zelf in elkraa geknutseld )En als het niet meer past zet ik ze op de hoge dressoir kast
Ik had ze ook altijd aan de deur, maar heb dit jaar een ster gekocht waar je ze in kan hangen. Het is een zilveren ster met rondjes waar je ze in kan klemmen. Klinkt een beetje vaag zo, als ik tijd heb zal ik er vandaag even een foto van maken.
Ik heb bij de xenos een (foto) standaard gekocht met knijpers, ongeveer 30cm hoog, er handig. Normaal zette ik ze op de dressoirkast, maar onze katten gooide ze steeds weer om.
Ik heb een grote geborduurde kerstman, zitten gleufjes in. Hij is wel 1,5 meter lang dus er kunnen er genoeg in. Heb em van mijn oma gekregen vorig jaar, echt een leuk ding!!! Jammer dat er geen post komt op dit moment :x
Ik heb ze voor het eerst op het raam van onze schuifpui geplakt, maar dat zijn er tot nu toe nog maar 3
ik heb een grote witte muur waar nog 2 canvas doeken komen binnekort daar heb ik nu om de muur beetje te vullen de kerstkaarten tegen aangeplak diet recht naast elkaar maar beetje scheef en door elkaar
In de kast, ik vind het verschrikkelijk rommelig staan Maar waardeer het altijd, en ik stuur ze zelf ook.