Ik douche altijd voordat mijn vriend weg is. Dus ook vroeg helaas. Ik heb nog nooit geprobeerd om hem in zijn bedje te zetten, denk ook eerlijk gezegd niet dat hij dat gaat pikken, het is nogal een handenbindertje.
Toen ze echt nog klein waren douchte ik als ze in bed lagen slapend of wakker..Of idd op de overloop in een maxicosi. Nu neem ik de oudste mee onder de douche en anders zet ik de jongste in badje en zit de ander nog even in bed met een cd-tje aan..
Samen in de ochtend. Als ik klaar ben dan laat ik een laagje water in bad en kan Leander spetteren terwijl ik mij aankleed. Uiteraard houd ik continue toezicht. Zodra ik klaar ben dan kleed ik hem aan....
Als ik even snel snel ga douchen leg ik Danique in bed of in de box. Als ik m'n haren ook wil wassen heb ik meer tijd nodig, heb erg droog haar waar ik een creme goed in moet kunnen laten trekken. Haren wassen doe ik nu alleen wanneer mijn man ook thuis is.
eerst gaat meneer mee onder de douche. Als hij klaar is leg ik hem in zijn wipper in de badkamer. Dan kan mama nog even haren wassen. Alles netjes bijwerken doe ik al papa ook thuis is Hij vindt het erg gezellig kijken terwijl mama doucht.
Omdat Jesse meestal wel tot half negen of negen uur slaapt ben ik allang klaar met douchen als hij wakker wordt. Maar soms douche ik ook wel es overdag, dan gaat hij mee in de wipstoel, of als hij slaapt.
Ik zet Tijn gewoon in zijn bedje. Muziekje aan, speelgoed erbij en laat de deur open! Dit gaat heel goed. Als ik hem boven gewoon laat lopen, dan wil hij steeds in de douche klimmen! Is niet echt handig dus. En los in zijn kamertje met de deur dicht, vind hij helemaal niks, meneer houd niet zo van dichte deuren Aankleden etc. gewoon met Tijn lopend om mij heen! kus miek
ik heb een traphekje dicht en dan doe ik de deur van haar slaapkamer open dan gaat ze daar spelen of ze gaat inb de deuropening staan kletsen
Ik douche, op de dagen dat ik niet werk, tijdens Juul haar eerste slaapje om een uur of 10. Voor die tijd zitten we lekker in pyjama. Als het een keer anders loopt, zet ik haar in het wippertje in de badkamer, gaat ook prima.
meestal leg ik alyssa nog ff terug in bed als ik ga douchen (vooral als ik moet werken), lekker met een speeltje en haar doekje. of anders in de box, maar dat vind ik sinds ze op haar buik draait niet zo`n succes meer. ze vind het allemaal prima en vermaakt zich ook in haar bedje goed. als ze wat ouder is misschien in de wipstoel bij de douche. onze douche is niet groot genoeg om te douchen en alyssa in de wipstoel te hebben (1,50 x 2m ongeveer). liefs doris
of als hij slaapt, of we gaan samen. ik ben altijd heel snel klaar, dan laat ik hem er lekker onder met zijn speeltjes en droog ik me af en kleed me aan. dan is hij aan de beurt, en als hij in de kleren zit, doe ik mijn haar en make-up. hij keutelt dan lekker rond op zijn kamer of bij mij in de badkamer.
ik ga nooit overdag onder de douche dus altijd wanneer hij sliep of we gingen samen in bad (nog wel eens hoor maar alleen kan hij beter spelen met al zijn dingetjes)
Als papa ook nog thuis is, voordat hij naar zijn werk gaat. En anders als de kleine nog slaapt. Moet zeggen dat dat wel minder relaxed is, vooral als hij nog niet helemaal in slaap is en aan het modderen is. Dan sta je toch niet echt ontspannen te douchen
Eerst in de wipstoel. Daar valt ze nu bijna uit. Dus in het badje (met handdoeken erin) in het grote bad. Dit gaat ook niet heel lang meer duren, want ze probeert te staan ... Dus dan zal ik met mn man op moeten staan om te douchen (want Mirre slaapt ook erg weinig) of iets anders moeten bedenken
hier zit hij vaak bij mij in de badkamer als ik ga douchen. of als mijn vriend op tijd uit zijn bed is, neemt hij hem mee naar beneden en kan ik douchen. ik laat hem ook wel eens op de overloop spelen (alle deuren dicht behalve van zijn slaapkamer) maar dan kun je toch niet echt rustig douchen. met aankleden, opmaken speelt hij gewoon lekker, we hebben traphekjes dus hij kan veilig spelen.
Als ze in bed ligt! Ymke gaat na haar pap altijd nog even bed, een half uurtje slaapt ze dan. Net lang genoeg