hoe dom eigenlijk nu ik er over denk.... de eerste twee weken ana mijn bevalling als ik ging douchen nam ik de babyfoon mee haha als ik id douche sta en jurre laat een scheet hoor ik het en ik nam de foon mee hahahaha moet je in het begin toch allemaal gewend worden,ben er nu veel geruster in babyfoon blijft id kast
ik ga zo ook even douchen. en mijn kleintje ligt dan gewoon in bed. maar ik douche dan wel snel en rap. meestal douche ik me eigenlik savonds. dan is mn man ook thuis.
Als ik doordeweeks alleen met Jamie ben, ga ik 's morgens onder de douche als Britt nog slaapt. Babyfoon mee de badkamer in. Jamie gaat dan lekker in bad en ik onder de douche. We hebben een glazen douchecabine dus kan ik hem mooi in de gaten houden! Als hubbie thuis is, douche ik wanneer ik maar wil, hij is er dan immers voor de kids. Maar dan neem ik ook echt mijn tijd ervoor hoor, doordeweeks gaat het vlugvlug!
als ik ga douchen komt de kleine meestal bij me in de badkamer en gaat dan lekker spelen met wat van zijn badspulletjes of als ik echt uitgebreid moet douchen (denk aan maskertje, scheren etc) dan doe ik dat als hij zijn middagdutje doet