Waar laten jullie luiers als je geen bak buiten hebt??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mavi derya, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Ik gooi alles gewoon in de prullenbak binnen, heel af en toe een poepluier buiten, maar regelmatig ook gewoon binnen (dan doe ik hem wel eerst in een (gewoon) plastic zakje). De zak binnen wordt zo regelmatig verschoont dat dat prima kan. Je zou natuurlijk ook met een luieremmer en pedaalemmerzakken kunnen werken en dan aan het eind van de dag die zak weggooien?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Ik heb trouwens altijd (ook weer gewone) plastic zakjes in de luiertas zitten voor onderweg. Dit omdat een onverpakte luier in een openbare prullenbak wel heel veel vliegen aan gaat trekken. Maar ook omdat we wel eens ergens zijn waar geen prullenbak is en dan kan de luier in het zakje wel even in de achterbak liggen tot we een prullenbak tegen komen, maar gewoon 'los' in de achterbak vind ik toch iets te vies...

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Soms heb je geen afgesloten prullenbak waar je je kind verschoont en ik gooi dan geen flink stinkende poepluier in een prullenbak in bv de wachtkamer van een ziekenhuis of dokter, want dat ding 'meurt er uit' na een tijdje. Even een zakje eromheen en het is opgelost.

Of ook zoiets: Echt onderweg met de auto! Even je kind verschonen in de auto. Ik gooi de luier niet in de berm, dus in een zakje en in de auto tot we een prullenbak vinden buiten. Laat je hem zo in de auto liggen dan is je auto in no time helemaal vergeven.

En oja : Poep stinkt harder als ze vast voedsel gaan eten... .
    veeeeeeel harder... brrr..

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oja op de flat hadden we een nappy wrapper, zo'n ding die de luiers per stuk in pakt. Die gebruikte we dan alleen voor de poepluiers. Dan was het prima te doen financieel. Plasluiers gewoon in de prullenbak.

Nu gooien we ze gelijk buiten in een prullenbak.

5. bull22

bull22 Niet meer actief

ik heb het zelfde probleem. wij hebben een gezamelijke container. ik breng het aan de eind van de dag na de container.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die heb ik ook

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    We hebben een gewone luieremmer met deksel, daar doen we pedaalemmerzakken in. Zak vervangen als het heel erg stinkt of als tie vol is, meestal om de dag. Zak gaat in de vuilnisbak buiten.
    Geurzakjes zitten standaard in de luiertas, stinkende poepluiers gooi ik niet zomaar weg als ik niet thuis ben en het is wel handig om te verpakken als je de luier niet meteen weg kan gooien.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Wij hebben de luieremmer buiten gezet. En als de vuilniszak binnen vervangen wordt, gaan de luiers daar bij.

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier werkte de geurzakjes prima, alles gaat gewoon binnen in de vuilnis bak, nooit last van stank.

We brengen hier wel zelf de vuilniszakken weg (naar het einde van de straat) maar die blijven dus ook nooit heel lang staan.

10. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Plasluiers in de prullenbak en poepluiers verzamel ik bij de achterdeur in een plasticzakje zodra ik buiten ben gooi ik ze in de container.

Deel Deze Pagina