haarkleur baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lisa333, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa333

    lisa333 Actief lid

    11 jul 2011
    208
    0
    16
    hallo meiden,

    ik ben even benieuwd naar jullie baby's haarkleur
    Onze dochter van 13 wkn heeft heel lichtblond haar bovenop en in haar nekje een heel donker matje.
    ze heeft lichte wenkbrouwen.

    Ik ben zo benieuwd wat haar haarkleur zal gaan worden.
    wanneer begint het haar echt meer te groeien en wanneer is de haarkleur ,definitief' ?
    ben erg benieuwd! wij zijn overigens beiden donkerblond

    Groetjes, Lisa
     
  2. Mime28

    Mime28 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik geloof niet dat er een vast moment is dat haarkleur definitief wordt. Heel veel kindjes beginnen blond maar worden dan in de loop van de jaren toch donkerder. Bij onze dochter is het haar pas vanaf 6 maanden echt gaan groeien, maar ook dat is geloof ik bij elk kindje anders. Ze is hartstikke blond, maar dat ben ik ook. Ik denk dat je beter naar jezelf en je man kan kijken om een voorspelling te doen.
     
  3. debster2009

    debster2009 Fanatiek lid

    9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Zegt echt helemaal niks. Ik ben witblond geboren en toen ik 15 was, was ik hartstikke donker.
    Mijn dochter is heel donker geboren en wordt nu langzaam blond. Mijn zoontje is echt spierwit en die zie ik niet zo snel donker worden :) Maar je weet het dus niet...
     
  4. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het verschilt nogal per kind..

    Beide kids werden hier geboren met een beetje bruin pluishaar. Dat is bijna allemaal uitgevallen, alleen achterin de nek nog een klein matje. Bovenop kwam daarna blond haar terug, maar nu wel echter haar geen pluis. Bij de oudste is dat in de loop van zijn 2e levensjaar echt veel meer geworden en hij heeft nu een dik bos donkerblond haar.
    De jongste weet ik nog niet ;)
    Ze hebben ook allebei amper kleur in de wenkbrauwen, maar wel lange donkere wimpers. Dus verwacht dat nr 2 ook wel zo'n bos zal krijgen over een jaar.
     
  5. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ons zoontje is pikzwart geboren.
    En werd steeds lichter. Hij is nu bijna wit (en dit hadden mn vriend en ik vroeger ook, en we zijn nu beide vrij donker, dus denk dat zoontje dat zo rond zn pubertijd ook gaat worden)
     
  6. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.356
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    John werd met zwarte haartjes geboren en is nu blond :p
     
  7. wazigsnuitje

    wazigsnuitje Bekend lid

    12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    jayda heeft blond met een rossige schijn :p ben benieuwd of het veranderd of zo blijft
     
  8. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    dochter werd geboren met hele donkere ogen en donker haar en dat is zo gebleven. Wel duurde het lang voordat het echt iets werd met haar haren. Ze had ook meteen hele lange donkere wimpers en haar wenkbrouwen werden ook met de dag donkerder.

    Zoon: blauwe ogen en bruine/rood-bruine haren. En nu hij bijna 2 is , is het nog niet duidelijk wat zijn haarkleur is ;).
    Ik houd het op rood-blond (goudkleurig). wenkbrouwen ook deze kleur en wimpers zijn ook licht. wimpers en wenkbrouwen zijn altijd deze kleur geweest.
     
  9. Tamireya

    Tamireya Actief lid

    25 mei 2012
    492
    0
    0
    Felix heeft spier witblond haar. Nu met 9 1/2 jaar zie ik dat het in de winter iets donkerder word maar in de zomer weer net zo licht :D

    Robin had bruin haar en heeft het nog steeds :D
     
  10. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    mijn zoon is rood geboren en is nu hoogblond

    mijn dochter was teg n het zwarte een n is nu ook hoogblond
     
  11. Helise

    Helise Fanatiek lid

    4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mijn zoon is blond geboren en dat is ie nog steeds :p Het word wel steeds lichter trouwens.
     
  12. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Jayden heeft blond haar wat nu lichtbruin is geworden.

    Ikzelf ben geboren met pikzwart haar, daarna werd het hoogblond en toen bruin..

    Dus het zegt de eerste paar jaar nog helemaal niets qua haarkleur
     
  13. Kerszje

    Kerszje Niet meer actief

    Mijn zoon is geboren met donkerbruin haar, inmiddels is het blond/ donkerblond.
    Dochter is geboren met blond haar, haast wit en dat heeft ze nu nog na bijna 6 maanden.
    Man heeft donkerbruin haar en ik goudblond.
     
  14. heppiedepeppie

    heppiedepeppie Fanatiek lid

    6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Lucas was met pikzwart haar geboren (een echte flinke bos) en is nu asblond, net als zn mama!!
    Verder lijkt hij 100% op mijn man :D

    Maar ik was dus als baby ook zwart en later ook asblond. Of dit de kleur is die hij blijft houden? Geen idee, staat m wel leuk nu ;)
     
  15. Marjanneke

    Marjanneke Fanatiek lid

    11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Dennis had bij de geboorte (veel) donker haar, bijna zwart. Nu is ie 16 maanden en heerlijk blond! :D M'n vriend en ik zijn allebei erg donker, maar net als Dennis was ik vroeger ook blond toen ik een peuter / kleuter was.
    Hij heeft lichte wenkbrauwen en prachtige zwarte wimpers met felle blauwe ogen dus 't is echt een lekker ding wat mij betreft. ;)
     
  16. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Stijn is vrijwel kaal geboren en lijkt nu nog vrij kaal maar is heel lichtblond. Ik ben zelf donkerblond en m'n man lichtblond...
     
  17. Taliada

    Taliada Actief lid

    29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft prachtig rossig haar. Precies dezelfde kleur als zijn mama en de kleur die zijn papa vroeger had.
     
  18. Soumayyaah

    Soumayyaah Bekend lid

    8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ons meisje was heel donker bij de geboorte. En ze wordt nu langzamer steeds lichter. Ik zie steeds meer blond! Dus ik denk dat het nog wel ff duurt voordat er een beetje zicht is op wat voor kleur ze krijgen. Het verandrt sowieso in de loop van de jaren meestal.
     
  19. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Wij zijn beiden donkerbruin.

    Mijn oudste werd bruin geboren en is dat nog steeds. Mijn jongste had bij geboorte ook donkerbruin haar en is nu heel erg blond.
    Er is dus niks van te zeggen.
     
  20. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter is geboren met zwart haar en is nu hoogblond
     

Deel Deze Pagina