in een geurzakje van de action en dan geowon binnen. het enige wat we hier ruiken is de geur van het zakje zelf. ik leeg mij vuilnisbakje wel elke avond
Wij hebben een luieremmer buiten staan, vlak om de hoek van de keukendeur. Om de dag legen we m in de container, maar hier hebben we geen last van vliegen (**even afkloppen**), dus dan kan t om de dag.
ik heb die geurzakjes vd wibra maar hier helpen ze niks ...ik doe er al 2 om de luier maar nog stinkt het !
Hier stinken ze nog niet zo heel erg, ze gaan hier (net als de plasluiers) in het vuilnisbakje in meneertje zijn slaapkamer, in dat vuilnisbakje zit een plastic zak (speciaal voor luierafval, gratis te halen bij de ah). Elke ochtend knoop ik de zak dicht en gooien het dan in de container. Onze container staat een aardig stukje bij ons huis vandaan (grote tuin haha) en staat redelijk dicht bij het keukenraam van onze buren, die buren zitten precies tussen de baby's, van ons en van hun buren aan de andere kant Wij hadden ook zo'n speciale luieremmer van Sangenic geloof ik (gekregen van collega) maar dat vind ik 3x niks, als je die bak openmaakt om te legen, dan stinkt het vreselijk bah... Die emmer heb ik dus schoongemaakt en op zolder gezet..
euhm in de bak van de luiers (prullenbak met deksel) binnen op de douche. En als die vol is in een recycle zak zodat ik ze lekker weg kan brengen naar het dichtsbijzijnde KDV en daar in de recycle bak mag doen.....scheelt hoop afval!! en geen maaien in mijn container....
ik doe de poepluiers van zoontjelief in een zakje en dan in de vuilniszak binnen en die zak gaat elke avond in de kliko buiten... heb nergens last van... xxxx