Hier is onze poes altijd in de woonkamer, mag sowieso niet naar boven. Of ze is s'nachts buiten, maar wij hebben haar natuurlijk al wel langer.. Zou het in de gang een optie zijn?? weet niet hoe groot die is en of je die kan afsluiten.
Onze kat mag overal komen. Alleen niet op de slaapkamers van de kinderen 's nachts. Persoonlijk heb ik liever dat ie ook niet op onze slaapkamer komt, maar m'n vriend had deze kat al voor ik bij hen kwam en hij is door en door verwend. Aangezien hij al iets van 16 is laten we het nu maar zo, maar er komt pas een andere kat als deze er niet meer is, zodat we niet de nieuwe kat ook nog eens verkeerde gewoontes aanleren. Na de geboorte heeft ie pech trouwens, dan ligt de kleine op onze kamer en mag hij er gewoon echt niet komen. Dat wordt nog wat
bah ik wil onze kat echt niet boven hebben hoor! al die smerige haren in je bed gadver! hij komt alleen op de benedenverdieping... snachts is hij buiten omdat hij anders het hele huis onderpiest... dus jammer dan voor hem... overdag komt hij binnen soms maar meestal alleen om wat te eten en dan is ie weer weg...
Die van ons komt overal, poept of plast nooit binnen. Meer een probleem dat tie de boel 's ochtends wakker jankt voor eten. Ook als we hem opsluiten in de woonkamer. De hond daarentegen komt niet in de slaapkamer.
's nachts ligt ze in de bijkeuken/washok. Overdag als ze wakker is komt ze alleen in de kamer en als ze wil slapen dan gaat ze zelf voor de deur van de bijkeuken zitten en wil ze daar weer heen. Bij ons mag ze niet naar boven, is dr ook wel duidelijk want ze komt niet over de drempel
Hihi nee idd, dat bedoel ik, de ruimte Als ze die hebben is er niets aan de hand toch!? Ik heb zelf een niet zo'n groot huis, geen kattenluik oid en dat vind ik eigenlijk wel zielig voor ze
Onze katten zitten in ons washok en kunnen via daar naar buiten om te plassen. Ik wil mijn katten snachts niet in huis omdat ze de deuren open springen (omdat ze altijd bij ons willen zijn) wat een klere herrie geeft , en ik wil ze niet boven hebben.
haha....wil je dat echt weten??? Als ik heel eerlijk ben dan slapen onze katten samen in een bench in de woonkamer. Voordat ik zwanger was sliepen ze in het kamertje waar Zoey nu slaapt. Maar toen Zoey kwam, moesten ze daar weg. Ze verhuisden naar de woonkamer. Waar 1 van de twee katten gelijk op onze nieuwe bank had gepiest die nacht.:x Oplossing: de bench. Eerst even wennen, maar nu lopen ze er zelf in als ze doorhebben dat wij willen gaan slapen. Geen probleem! Ze liggen lekker in hun mandje en er past precies een kattenbak bij.
Bij ons komen ze nooit boven.. 1 poes was voordat ze werd geholpen niet goed zindelijk dus mochten ze alleen beneden en naar buiten (kattenluik) sinds ze is geholpen is ze wel zindelijk maar vind het eigenlijk wel goed zo.. dus hier alleen beneden en buiten
Ik geloof dat wij het tweelingbroertje van de poes van Stampvamp hebben Zou ons verhaal kunnen zijn. Overigens hebben wij als wij niet thuis zijn wel de slaapkamerdeuren en de deur naar de woonkamer dicht. Hij kan dan in de hal, op de overloop en de zolder. Wij hebben namelijk een open keuken en daarom wil ik hem niet in de woonkamer/keuken hebben.
Als we thuis zijn kan onze kat door het hele huis, maar over het algemeen is ze gewoon beneden, of ligt ze in haar mandje op zolder. Als we slapen mag ze ook gewoon door het hele huis, we hebben het geprobeerd om haar dan beneden te laten, maar ze begon heeeeeeel hard te mauwen en te krabbelen aan de deur, sindsdien slaapt ze bij ons op het voeteneind. Als we weg gaan dan gaat de deur naar boven dicht dus dan is ze alleen in de woonkamer. Kattenbak staat overigens gewoon hier in de woonkamer in een hoek, stinkt niet en heb nog een leuke ook
Hier gewoon in de woonkamer. Deuren dicht. Slopen wel eens wat maar nooit waardevolle spullen (heb ik ook niet veel )
onse kat slaap in het hok en keuken zitten aan elkaar vast. vroeger sliep ze overal maar toen viel ze steeds mij aan maar nu zit ze moi in het hok met een eigen huisje een vila.
Mijn 2 katten liggen op of naast me in bed 's nachts. Verder kunnen ze gewoon overal komen behalve op de kamer van onze dochter.
Als we thuis zijn, mag onze kat in de woonkamer. Maar overdag is hij meestal buiten. 's Nachts zit hij in de bijkeuken, daar heeft hij een mandje en zijn eten.
Die van mij komt overal, maar slapen doet ie het liefst óp mij. Ik ben een buikslaper dus het 1e wat ie doet wanneer ik ga slapen, al sinds dat ie een kitten was, is op mijn kont liggen. Ben er zo aan gewend dat ik hem zelfs roep wanneer ik al in bed lig en hij er nog niet is, lig anders helemaal niet lekker Hij volgt me verder overal, als 'ochtends de wekker af gaat loopt ie met me mee naar de douche (waar we hele gesprekken voeren met elkaar, ja echt waar), daarna naar de keuken en vervolgens gaat ie naast me zitten wanneer ik voor de spiegel zit. Wanneer ik dan klaar ben kijkt ie me heel verwachtingsvol aan, net zo lang totdat ik zeg: toe maar, ga haar maar wakker maken! En dan sprint ie richting dochtertje toe om haar wakker te maken. Loopt met ons mee naar de deur wanneer we weg gaan en 's avonds komt ie ons weer bij de voordeur begroeten wanneer ie de sleutel hoort. Het is som net een hond