Hier zitten ze in de serre...heb er een dekentje en een doosje voor ze staan vinden ze lekker hihi. Ook hebben ze een kattenluikje, dus kunnen daar in en uit lopen. In de huiskamer wil ik ze ook niet, want dan gaan ze op de bank, op tafel en op het aanrecht... en nooit zeggen mijn katten doen dat niet,want ze doen het toch als je niet kijkt
Gewoon in het hele huis... dus alle slaapkamers, woonkamer, keuken, bijkeuken. Er is hier nog nooit iets gesloopt... hele brave katten heb ik. Ze hebben zo hun vaste plekjes waar ze slapen 's nachts. Vaak ligt de ene kat op het voeteneinde van ons bed en de andere kat ligt lekker op de vensterbank meestal.
Overdag: Overal,ook slaapkamers. S'nachts: Onze slaapkamer,gang,keuken,badkamer.(we wonen gelijkvloers) Onze honden zitten dan in de woonkamer met de deur dicht. En de katten dus bij ons. Lekker op bed. En de haren boeien me niet want ben totaal niet vies van me beesies. Heel af en toe (1x id maand) liggen die honden ook wel eens een half uurtje op bed als wij s'ochtends nog liggen te kletsen op bed (als de kleine bijvoorbeeld logeren is.)
Onze kat mag overdag overal,maar blijft zelf vooral beneden. s'nachts gaat de gangdeur dicht en slaapt ze op de bank in de woonkamer. heeft nog nooit iets kapotgemaakt.
De katten zijn meestal beneden in de woonkamer/ keuken en dan hebben ze nog een hal en een grote zaal die net zo groot is als de woonkamer en keuken en dan hebben ze nog een kattenkamer waar ze hoog kunnen liggen in een mandje met krabpaal en kattenbak en voerbakjes. Maar ze komen er alleen op te eten, drinken en hun behoeften. Hihihi. Dat komt omdat onze htk kat altijd op een bankje in die zaal ligt en jazz een raskat is die als karakteregenschap heeft dat hij zijn baas het liefst de hele dag in zich heeft. Dus waar ik ben is jazz. En dan ligt hij het vaakst op de plank boven de verwarming. Als ik Liam naar bed breng dat gaat loeka altijd mee en als ik dan naar buiten loop dat loopt loeka ook weer mee. Soms gaan de katten wel eens mee naar boven maar die kunnen alleen in onze kamer en dan zit jazz op de uitkijk in de vensterbank en loeka gaat op het voeteneind liggen
Ona en wat we ook proberen onze katten slopen. Krabben aan de bank, stoelen het tapijt. Als we het niet zien maar gaan ook rustig door als we het wel zien en stoppen pas als we te dichtbij komen. Erg frustrerend. Opsluiten in de hal en de zaal is hopeloos want dan gaan ze mauwen en aan de deur krabben
Onze kat gaat meestal op zolder maar als ze gaat mauwen dan doe ik de deur open en kan ze op de overloop trap en beneden in de gang en keuken. Meestal gaat ze bij de hond liggen of op de trap. Ze mag niet in de woonkamer als ik weg ben of snachts en al helemaal niet op de slaapkamers ben veel te bang dat ze op het gezicht gaat liggen van me zoontje en dat ie dan stikt. Ken namelijk iemand waarbij dit is gebeurt wel met een babytje dan en mijn zoontje is nu bija 20mnd die zal mischien wel wakkee worden en haar er af gooien, maar neem het risico toch maar niet.
die van mij zijn als wij er niet zijn in de gang. Slaapkamers dicht en woonkamer em voorderest mogen ze overal, dus gang, trap, bovenhal en zolder.
Die van ons is dan op zolder. Als we er niet zijn overigens ook. Anders sloopt ze alles, en dan kan ik zo ontzettend kwaad op haar worden dat dit beter is. 's Avonds is ze gewoon bij ons beneden. Dan knuffelen we altijd In onze slaapkamer mag ze nooooit komen. Ze wilt namelijk altijd op bedden en zachte plekjes plassen.. bah.
Bij ons kunnen ze overal naartoe behalve de slaapkamers. Op zolder staan de kattenbakken en hun eten en ze hebben door het hele huis plekjes om te slapen.
Onze twee katten mogen bij erg koud weer in de woonkamer blijven. Ze kunnen dan in de woonkamer, keuken, bijkeuken en buiten komen. Bij goed weer gaan ze 's nachts in de bijkeuken en kunnen dan ook naar buiten. In de bijkeuken staat een krabpaal, eten/drinken en een hangmand aan de radiator. Ze hebben het goed!
Onze kat mag als het vriest of onweert/stormt binnen. Dan zetten we de kattenbak binnen en hij gaat slapen want overdag is -ie afgemat door de kinderen of heeft -ie buiten gezeten. hij zit dan in de woonkamer en keuken. Hij mag never nooit niet boven komen, dat vind ik vies. En bij goed weer gaat de poes naar buiten. Dan zit hij vaak wel vanaf een ur of 8 's ochtends onder ons raam te kermen en te miauwen met een gevangen muis ofzo, maar dat nemen we maar op de koop toe.