ik heb vande week vanalles bestel voor de baby (je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn) nu staat er op de track en trace site: de chauffeur is onderweg. komt mijn pakketje vandaag??
ja! de keren dat ik dat heb gezien op de site kwam het die dag ... want de dag ervoor was het dan bijv nog in sorteercentrum..
ja dat sorteercentrum staat hier gister 2 keer dus ik krijg vandaag mijn pakketje! leuk! kan ik weet verder dromen hahaahha
Hoop het voor je.. ik heb het ook wel eens gehad, bleef de hele dag thuis op de uiktijk zitten... en op een gegeven moment stond op de site dat het pakket niet afgeleverd kon worden... nou, ik was woest.. Toen ze het de dag erna bezorgden zei diegene dat als de werktijd erop zat, ze ook wel eens besloten om niet verder te gaan en dat het dus werd afgemeld als onbezorgbaar. Hopelijk heb jij het wel vandaag..
Dat heb ik toevallig vandaag dus ook ! Ik heb een pakket besteld met een verzameling dingetjes die ik zelf ook verzamel <lekker belangrijk> en dat heeft ze gisteren op het kantoor afgeleverd, en sinds vanmorgen staat er > chauffeur is onderweg! Ik wacht het ook af, en als hij vandaag komt, laat ik het weten, dan weet je in ieder geval dat hij bij jou ook vandaag zou moeten komen! Laat jij het ook weten als je het vandaag gekregen hebt ?
Ik bestel echt heel vaak online en van de 30 keer ofzo is er 1 keer niet dezelfde dag bezorgd wanneer dat er stond.. dus denk dat het wel komt vandaag!
Ik heb het ook vandaag, komt dan ook altijd aan hier, maar ik wil weg haha, dus zit met smart te wachten.
nou amfy kan je lekker dromen over je beebje in spee veel plezier met de spullentjes die hebt besteld altijd erg leuk is dat eh hihi