Ik ook! Genoeg wat ik leuk vind hoor, maar niet echt iets waarvan ik denk DAT IS HET! Maarre...dames... kom maar op met die reacties hoor!
Taarten bakken Vanavond en morgenochtend aan de slag voor mijn beste vriendin. Die wordt 22 en wilde graag een panterprint taart. Ik heb inmiddels talloze panter-velletjes uitgeprint, nog even twee howto's gekeken en geoefend op een stukkie fondant. En ik moet zeggen; 't lukt me nog vrij goed ook!
koken en kijken in kookboeken om te kiezen wat ik allemaal ga koken,verschillende koekjes bakken en dan koekjesdozen samenstellen en die aan iedereen uitdelen in de tuin vanalles planten en wachten tot het uitkomt of bloeit zwangerschapspagina vloer leggen,timmeren,verven,in interieurboekjes inspiratie opdoen en dromen van hoe ons huis moet worden enz......
Pretparken!!! Ik ben door en door verslaafd aan pretparken! (Zou er liefst in eentje willen wonen! Ja ik weet het, heel erg..)
Klassiek ballet! Ik ben er ruim een half jaar geleden pas mee begonnen op mn 34ste Maar oh wat is het leuk (en zwaar!) Vooral nu dat ik sinds kort ook op spitzen dans... heb nog nooit zo gezweet in 15 minuten! Ik heb veel verschillende sporten gedaan... maar dit is een van de weinige waarvan ik hoop het nog een aantal jaartjes vol te houden haha... 2 x in de week 1.15 uur dat ik geen tijd heb om ergens over te piekeren
Met mn kids en vriend of kids en vriendinnen met hun kids iets leuks doen Buitenritten(paardrijden) maken en dan in volle galop Dansen Lekker hard soms ff muziek aan en dan nummers die bij mijn stemming passen of die me aan tijden van vroeger doen denken Shoppen Ergens lunchen Sauna Dit geeft me allemaal weer een super gevoel
voor de kindjes schilderijen en tekeningen maken van bumba, maya de bij, k3, dora etc voor op de speelkamer en hun slaapkamers. die smoeltjes dan..... zo dankbaar op zaterdagavond lekker even rustig eten met mn man ( gewoon thuis als de kindjes slapen)