Gewoon uit goed fatsoen achter. Wel zo netjes voor de volgende klant. Eventueel leg ik er voor ook een neer als er geen ligt. Dan krijg ik nog snel een sorry te horen vaak van degene voor me. Ik dacht eigenlijk dat dit logisch was.. Soort van ongeschreven winkeletiquette ofzo
Ik leg mijn toblerobe altijd achter de boodschappen en als diegene voor me het niet gedaan heeft ook eentje ervoor
Ik zie bij een beurtbalkje toch echt iets anders voor me.. lol.. Maar tis denk ik niet zo netjes om hier te plaatsen.. Het is ook iets waar ik totaal geen ervaring mee heb dus hoe ik erop kom (jaja op dat balkje) .. Geen idee.. Maar ik zie dus echt zo'n balk voor me waar iemand overheen kan gaan hangen om een beurt te krijgen.. Tja sorry.. ik denk in beelden.. Maaruh ontopic.. Ik leg m achter.. net als leden voor me al zeiden; Ik vind t lief dat ze voor me willen betalen
Meestal niet... Kan er niet bij in de lidl hier, lange band en balkjes worden niet doorgeschoven. Eens geprobeerd om dan eentje te gaan pakken en toen werd ik bijna neergekogeld (als ogen kogels waren...) Ik laat dus gewoon ruimte tussen de boodschappen van de voorganger en zet mijn tas achter mijn boodschappen. In winkels waar het wel kan ook niet echt omdat de banden daar zo kort zijn dat je toch moet wachten tot de vorige er helemaal door is voor je zelf iets kan neerzetten en anders ook weer wat ruimte ertussen laten.
ligt eraan eigenlijk.. gebruik het ook regelmatig helemaal niet.. vanmorgen wel met 'grof geweld' de boodschappen van een ander aan de kant geduwd.. degene achter me had geen geduld om even te wachten tot er wat meer ruimte was om haar boodschappen neet te zetten en de helft van haar lag bovenop mijn boodschappen. hoezo aso? toen ik dus eindelijk bij het balkje kon heb ik die van haar dus niet al te netjes aan de kant geduwd
Ik leg inderdaad mijn boodschappen achter die van jou. Maar ik zie het neerleggen van het beurtbalkje ook als teken voor de volgende dat ik al mijn boodschappen op de band gelegd heb en dat degene na mij zijn boodschappen nu ook op de band kan leggen! Stukje fatsoen dus. Zo van:"ik ben klaar, nu mag jij" en dat geef ik dus aan door middel van dat balkje. Heb ooit eens een keer meegemaakt dat ik nog druk bezig was om mijn boodschappen uit de winkelwagen op de band te zetten terwijl degene na mij ook zijn boodschappen al op de band legde.Tja, dat gaat niet goed hè? Ik had nog geen balkje neergelegd ten teken dat ik klaar was! Kon ik dus zijn boodschappen aan de kant schuiven om plaats te maken voor de rest van mijn boodschappen.
Ik laat altijd ruimte ertussen of er zijn al balkjes neer gelegd Igglepiggle en Logan 👆🏽
Een hoop tolerantie lees ik...en dat over beurtbalkjes bij de kassa . Wanneer degene voor me het niet neerlegt, dan doe ik het. Meer gedachten heb ik daar niet bij hoor. Ik vergeet het vast ook weleens.
Achter altijd, en soms ook ervoor als de mensen voor me weer eens te lui zijn om er zo'n ding neer te leggen...
Ik leg hem ook meestal achter. Soms kan ik er niet bij en doe ik het zo snel als mogelijk, maar soms is het zo druk en gaat het zo langzaam dat ik er dan ook niet meer aan denk. Vind het wel opvallend dat het steeds vaker gebeurd dat degene voor me die balk niet gebruikt. Die 'moeite' die ze willen besparen krijgen ze dan dubbel weer terug als boodschappen die niet van hen mee gescand worden, dus ik snap ook niet waarom ze niet even dat ene balkje neerleggen