Wij wonen hier nu iets meer dan een jaar maar vind het hier nog niet echt gezellig, warm, huiselijk,... Maar er is zoveel keuze waardoor ik wat verloren loop. Dus vandaar mijn vraag: show je woonaccessoires. Dit kan heel veel zijn: van plaid tot staanlamp. Dingen die je zelf gemaakt hebt of gevonden hebt via internet. Maakt niet uit! Gewoon dingen die je zelf echt mooi vindt, waar je echt tevreden over bent. Geef me wat inspiratie want ik heb het nodig . Ben benieuwd!
tja ik heb niet zo heel veel bijzonders in huis Aantal houten beelden en 4 schilderijen, en thats it qua accessoires Oh en een trommel , puur decoratief ( djembe? vast geen correcte spelling )
Wat ik zelf fijn vind om om me heen te hebben in huis zijn foto's van mijn dierbaren (niet op elk vensterbankje of vrij plekje hoor). Voor jou zou bijvoorbeeld een leuk canvas schilderij van je 2 dochters erg leuk zijn. Een persoonlijk accessoire om gelijk je muur mee op te vrolijken. In zwart/wit kan ook erg mooi zijn. En je kunt het ook in je slaapkamer kwijt als je het voor de woonkamer niets zou vinden. Niemand anders heeft dezelfde als jij! En natuurlijk heb ik daar ook geen foto van .
Ik heb alles in landelijke stijl met dienbladen, kaarsen, hartjes en leuke hoekjes. Ik heb alleen een iPad en krijg het niet voor elkaar hiermee foto's te plaatsen.
Dat is ook een beauty! Ik heb die lamp boven de commode hangen. Wij hebben ook een landelijke inrichting, glazen potten met pasta ed in de keuken, veel kaarsjes, wat foto's in mooie lijstjes.