Haha maakt niks uit Stond er ook een beetje briek. Dacht ze kijken ook wel naar mijn onderschrift hihi
Dankjewel voor jullie reacties! Als ik er binnenstap en ik denk 'dit is het', dan is het voor mij goed. Het moet goed aanvoelen, ik wil dat ze het er fijn heeft en zich er geborgen voelt. Ze moet zichzelf kunnen zijn, niet voortdurend in een kring moeten zitten en lekker mogen spelen, dansen en zingen. Het moet er, zowel binnen als buiten, niet te klein zijn. Ik vind het educatieve ook wel een beetje belangrijk, spelenderwijs kennismaken met leren zeg maar. Bijvoorbeeld een slak van buiten naar binnen halen en die bekijken, het spoor dat hij achterlaat, etc. Hier zijn de psz niet perse aan een basisschool verbonden. Over een school ben ik nog helemaal niet uit haha! Daar ben ik nog veel kritischer in... Overigens, mijn zus keek alleen naar de afstand, het was lekker dichtbij, punt. Daar was ik verbaasd over, vandaar dat ik me afvroeg of ik niet te veel eisen stel aan een psz. Natuurlijk is het fijn als het dichtbij is, maar als een psz iets verderop me beter bevalt, kies ik daar toch voor. Dan maar wat verder fietsen...