Onee!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Mijn meisje heeft een grote blauwe plek net naast/onder dr oog!!:(

Ze dook weer over me heen naar de laptop en ik greep dr net vast, anders was ze op de grond gekukelt, maar daardoor klapte ze zo met dr hoofdje op de rand van de laptop:(

Vriend schelden, meisje huilen, ik dacht dat het wel meeviel maar dr oogje werd wat dik en inneens blauw ernaast. De tranen liepen me over de wangen!! Voel me zo schuldig nu !!:x.

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

sterkte (al snap ik je vriend niet echt) ongelukje kan gebeuren

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    oh, je ziet het gewoon gebeuren en je kan er niets tegen doen.

Heel herkenbaar ons zoontje viel zo voor onze ogen van het bed af, wij allebei proberen hem op te vangen en daar lag hij.

Ongelukjes gebeuren nu eenmaal. Hopelijk trekken de plekken gauw weg.

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Jeetje wat rot voor je meisje EN voor jouw.
    Kan gebeuren... zal wel vaker wat gebeuren hoe goed je ook oplet.
    Probeer je niet te schuldig te voelen, je hebt dr opgevangen... Op de grond was ze waarschijnlijk harder terecht gekomen.

Denk dat je vriend wel bijdraaid strakjes... Mn vriend heeft een paar maanden geleden mn zoontje van de bank laten vallen en om eerlijk te zijn ben ik in eerste instantie ook flink tegen m tekeer gegaan maar was meer van schrik als van wat anders:)

Dikke knuffff voor jou en je meisje

Liefs Deb

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Och meid dat is echt erg hè :( gister viel hier meneer nog van de bank af, van de leuning. Gelukkig huilde hij van schrik want was het gelijk weer goed. Maar over haar blauwe oogje krijg je straks nog opmerkingen ook!!! :(

Kan me je vriend wel voorstellen trouwens, je weet dat je het niet expres doet maar je schrikt toch! Dus hij bedoelt het echt niet zo hoor ;)

Beterschap voor je meisje

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vallen en opstaan meis...soms vallen ze wat harder als anders.
    Je kan niet altijd alles voor blijven. En ze zal zich nog wel vaker pijn doen waarbij jij niet altijd erbij bent om haar op te vangen.
    Niet schuldig voelen, ook dit hoort bij het leven!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Niet schuldig voelen hoor! Dat kan gebeuren!
    Heb je al wat kouds op haar oogje gedaan?

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ach, ik altijd zielig als ze vallen.

Maar dankzij jou is er erger voorkomen.

ik had dat laatst met Julian. Ik moest hem snel grijpen voordat hij zijn vingers tussen het scharnier van de deur zou krijgen.

Toen kraste ik met mijn nagel lang zijn gezicht.

Ook vervelend maar minder erg dan als zijn vingers tussen de deur waren gekomen

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Het was ook zijn schrik reactie, maargoed was niet fijn even.

Oogje is inmiddels niet dik meer alleen blauwe plek ernaast. Had het gekoelt, vond ze niet zo leuk, kreeg al dank die doek zelf in mn gezcht gedrukt;). Ze is alweer druk aan het klooien en gevaarlijke capriolen uithalen..;)

10. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan er mss nog blauwe plekken zalf aan doen (verkrijgbaar bij de apotheek) zo trekt de blauwe plek ook snel weg.

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Misschien toch nog even met je vriend erover praten.
    Kan me wel voorstellen dat iemand schrikt, maar je kindje raakt vaak meer overstuur als de ouders dat ook worden.
    Schelden heeft echt geen zin. Je doet het ook niet express.

En idd, ze zal nog wel vaker gaan vallen. Mijn zoon heeft nu twee blauwe plekken op zijn voorhoofd. 1tje rechts en 1tje links.

12. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    niet schuldig voelen hoor, is gewoon de schrik bij je vriend..
    hier viel mn dochter al met 7 maanden voor het eerst zo hard :S sprong zo langs me af van t bed :s recht met dr voorhoofd op de punt van het kastje zo op de grond , nou echt mn hart stond stil..
    schoonmoeder is ehbo verpleegkundige dus ik in paniek haar gebeld en toen zij binnenkwam (binnen 10min) lachte mn dochter alweer en het was echt een megabult... trok ook na een aantal dagen al weg, en zodra ze weer lachte ging ze weer wild tekeer met spelen..

hier is het inmiddels (21maanden) al zo vaak gebeurd en weet inmiddels dat het gweoon vallen en opstaan is... en dat zij even huilt en zo weer verdre speelt dat ik vaak harder schrik dan zij zelf..

mijn dochter is gewoon een wild kind en springt, rent het liefst zo hard mogelijk dus daar gaat het gewoon vaak bij fout :p
    maar ja leuk is anders zeker als ze zon buil op hun hoofdje hebben, helaas doe je er toch niks aan het is hier ook weleens recht voor mijn neus gebeurd en dan gaat het zo snel dat je net te laat bent met opvangen...

Deel Deze Pagina