Nog geen 3,5 en sinds vandaag zonder zijwieltjes. Binnen 5 min had ie t door incl zelf wegfietsen en remmen. Ik denk dankzij z'n loopfiets waar hij al een jaar op rondrijd. Hij loopt in heel veel achter, praat nog maar sinds kort en heeft een ass. Nu was ik al trots, maar vandaag nog trotser. Ook durfde hij heel lang niet te plassen sinds hij t gevoel van een volle blaas begon te herkennen. Maar met veel geduld en uitleggen en een boekje om te visualiseren, zit mijnheer sinds deze week netjes bij elk plasje op t potje en zelfs bij t kdv al op de wc. Thuis draagt hij dus geen luier meer. Nou wou t ff delen hoor... Haha
Ik zou ook heel trots zijn. Heb zelf 2 kindjes met Ass en met elke ontwikkeling die ze doormaken ben ik ook ontzettend trots ook al kunnen leeftijfsgenootjes dit al lang. En met 3,5 jaar zonder zijwieltjes is zowiezo heel snel, met of zonder Ass. Lekker van genieten.
Stoer! En daar mag je met recht beretrots op zijn! Elk kind doet het op zijn eigen manier! Mijn zoontje heeft ook ASS en loopt idd ook met veel dingen achter. Maar fietsen kon hij ook voor zijn derde verjaardag. En terwijl iets aanleren ontzettend veel energie en tijd kost, was dat juist het gene wat hij gewoon deed.
En of jij even trots mag zijn! Meid, al loop je wekenlang naast je schoenen, ik vind het een hele prestatie!! Super!