Ik zoek deze kleine Nijntje-rammelaar, in rood/wit geruit. Precies zoals op de afbeelding, ongeveer 12 cm groot. We hebben er één gekregen, maar in die winkel is die Nijntje uitverkocht en verder kunnen we 'm nergens vinden. Alleen van 18 cm en groter. Of er een rammelaar in zit of niet is trouwens niet van belang.
Ik weet niet hoeveel cm hij is, maar dat zou je per mail even kunnen opvragen Nijntje - Holland - Rammelaar - Rood - Babyspeciaalzaak 't Aerts-Paradijs Deze heeft hem ook (12cm): Kado met naam - gepersonaliseerd kado - naamkado - kraamkado - tas met naam- Dkado :: Nijntje / Woezel & Pip :: Nijntje :: Nijntje rammelaar / knuffel klein Holland
Hier een link waar die op staat nijntje rammelaar bijtring staat er ook op , die hebben wij gekocht bij prenatal Goedkope Nijntje speelgoed kopen op BESLIST.nl v.a. € 5
Volgens mij hebben wij ze nog in de winkel hangen, maar of de rode er ook nog bij hangt durf ik niet te zeggen.Maar deze serie is niet meer te bestellen bij de fabrikant dus je moet echt geluk hebben.
Bol heeft die nijntje niet meer maar wel die versie alleen dan een knuffeldoekje of rammelaar bol.com | Knuffeldoekje Nijntje Ruit - Rood, Tiamo | Speelgoed bol.com | Ringrammelaar Nijntje Ruit - Rood, Tiamo | Speelgoed
ik heb hem hier gisteren in een winkel gezien (ik weet het bijna zeker)! Bij de Euromaxx...maar die zit alleen in Gelderland. Ik weet niet waar je woont??
En heb je 'm nog? Ik woon niet in de buurt van Gelderland, nee, helaas. Ik zal eens op de genoemde websites verder rondkijken. Helaas is het meeste 18 of 22 cm
Bij Toysrus in Utrecht heb ik kleine nijntjes zien liggen, ook de blauwe variant met het cijfer 1. Bij Babydump lagen ook wat nijntjes, maar volgens mij alleen grotere.
Ik heb hem in het rood, maar wel 22 cm......als je wil mag je hem wel hebben want hier ligt ie ongebruikt!
Het Dick Bruna Huis van het Centraal Museum heeft een gigantische Nijntjewinkel. Je zou ze kunnen bellen of ze de rammelaar in het assortiment hebben: -------- Museumwinkel dick bruna huis In de winkel van het dick bruna huis vindt u nijntjeboeken in verschillende talen en een breed scala aan andere Dick Bruna-artikelen: van knuffels en t-shirts tot spelletjes en ansichtkaarten. De junior kratstoel van Gerrit Rietveld is er te koop voor 189, met certificaat en chip, evenals de junior krattafel ( 189). Openingstijden dinsdag t/m zondag 11.00 - 17. 00 uur. Beide winkels zijn te bezoeken zonder toegangsbewijs. Contact:museumwinkel@centraalmuseum.nlof +31 (0)30-2362386 --------
en anders wil ik hier wel even kijken in de winkel voor je, dat ik hem voor je koop en opstuur...maar dan heb je wel verzendkosten... En natuurlijk zou ik eerst even moeten kijken of het wel echt de goede is! anders pb me maar even
Bij de DA drogist krijg je de knuffel (met rammelaar geluid) gratis bij een tube Bepanthen. Is denk ik de maat die jij zoekt. Ze hebben hem in rood en blauw. Vanmiddag heb ik hem voor mijn dochter gekocht (die is sinds een paar weken gek op Nijntje). Weet niet of je bij jou een DA hebt, anders kan ik maandag wel kijken of ze ze nog hebben (heb je er alleen een tube Bepanthen en verzendkosten bij).