hallo, hallo...... graag wil ik van jullie weten waar je een leuk wiegje voor niet te veel geld kan kopen..... het moet dus een nieuwe uit de winkel zijn! omdat het wiegje gebruikt gaat worden voor het begin (dat hij nog lekker bij papa en mama op de kamer ligt) vinden we het zonde om er veel geld aan uit te geven. Wij zaten te denken aan een bedrag van rond de 100 euro! en hoe zit het dan met een matasje? moet je die er vaak ook nog los bijkopen? ik hoop dat jullie mij een tip kunnen waar ik wat aan heb........! alvast bedankt xxx
Prenatal heeft wiegjes van die prijs. Dus ik denk andere babyzaken ook wel. Online kun je vaak het assortiment wel aardig bekijken...zou dus gewoon even surfen. Ik weet dat je nieuw schreef...maar je zou ook wel eens op Marktplaats kunnen neuzen. De wiegjes worden (zoals je zelf al schreef) maar kort gebruikt en zien er vaak dus echt nog heel mooi uit. Succes! Elmo
Ik heb het Prenatal wiegje dat Elmo bedoelt. Een heel schattig, laag wiegje. Ik vond het ideaal. Doordat het wat lager is, kun je je baby eruit tillen terwijl je zelf nog in bed ligt. Incl. matrasje was ik EUR 100,00 kwijt! Precies binnen je budget dus.
oke..... dankjewel, Dan zal ik toch maar eens bij prenatal gaan kijken. Ik dacht dat de prijzen daar wat hoger lagen! ik weet zeker dat de wiegjes er van marktplaats nog hartstikke goed uitzien, maar dar gaat het mij niet om. Ik vind het geen prettig idee om een wiegje, ledikantje, kinderwagen ofzo waar een ander kindje al ingelegen heeft te kopen! (ieder vor zich hoor) maar toch bedankt. ik ga shoppen dames bedankt`!
De meeste wiegjes zijn ook duurder hoor. Maar dit is een heel schattig, simpel wiegje. Ik ben er nog steeds reuze blij mee. Ben bijna in staat hem van zolder te halen en vast naast mn bed neer te zetten, haha.
Ik heb bij van Asten in Tilburg voor 55 euro een wieg gekocht, die aanbieding zie ik wel vaker (moet je even op hun site kijken). Wel iets langer dan gemiddeld (90 cm), dus heb bij Prenatal een matras op maat laten maken, zo'n 35 euro. Er staat een foto van de wieg op mijn site, bij 'kamertje'.
hoi Jyll, Misschien goed om te weten is dat ze tot (ik geloof) 12 februari 2008 bij de prenatal 15 % korting hebben op ALLE wiegjes. Kreeg toevallig gisteren de Wij en daar stond het in. Succes met shoppen! Groetjes
Ik zit ook nog te twijfelen of we een wiegje nemen. Lijkt me heel gezellig, maar het kost ook wel weer een hoop geld voor dat eventjes. En waar ik vooral ee zit, wij hebben voor het ledikantje een best wel duur matrasje gekocht omdat we dat belangrijk vinden voor het ruggetje enzo. Maarja kopen we dan voor het begin een wiegje, dan zou het een beetje krom zijn daar een goedkoop matrasje in te leggen... Moeilijk dus..
Vind dat zelf niet zo krom. Een wiegje liggen ze hooguit een half jaar in en dat terwijl ze nog maar heel weinig wegen. In een ledikant liggen ze tot 3 jaar en worden dan ook steeds zwaarder. Een goed matras is dus in een ledikant veel belangrijker dan in een wieg vind ik.
Hier geen wieg gebruikt, maar gewoon de kinderwagen op de kamer erbij gezet. Daarna ging hij al vrij snel naar zijn eigen kamer. Eerst met kinderwagenbak in zijn eigen bedje om te wennen en daarna in het normale bedje.
Hier geen wieg gebruikt, maar gewoon de kinderwagen op de kamer erbij gezet. Daarna ging hij al vrij snel naar zijn eigen kamer. Eerst met kinderwagenbak in zijn eigen bedje om te wennen en daarna in het normale bedje.
Wij doen het net als Vera. De reiswieg op het onderstel; dan staat ie niet op de tochtige vloer. En je kunt hem makkelijk heen en weer rijden als een soort "wiegen". We hebben er bij zo'n schuimrubberpaleis een extra matrasje bij laten maken. Gewoon het matrasje van de reiswieg meenemen en dan knippen ze het precies op maat. Kostte maar EUR 13! Overdag slaapt ons kindje in zijn ledikant op zijn eigen kamer.