http://www.fisher-price.com/nl/infanttoys/product.asp?s=buocean&id=44170 heeft iemand em toevallig en hoe bevalt ie? mijn kleine man kan niet in slaap vallen zonder klein lampje en een muziekje, deze ziet er zo schattig uit Edit moderator: verplaatst naar Baby-uitzet.
Wij hebben er eentje van winnie the pooh, was geloof ik 10 euro, zal vast goedkoper zijn als Fisher Price. Winnie geeft ook licht en speelt een muziekje als je m knuffelt
en jouw winnie is niet van fisher price? want in de 'vorige' collectie van fisher price zat namelijk net zoiets (ook licht en geluid) maar dan van winnie hihi (met een pyjama'tje aan) als het een ander merk is dan hoor ik het graag, dat zeepaardje is idd een stuk duurder (22 euro oid)
`heb er geen ervaring mee maar vind hem wel super leuk die van winnie heeft me zoontje ook gehad toen hij een baby was maar dat viel niet echt in de smaak hahahah
haha, ik heb zelf nog een gloeiworm van toen ik 4 jaar werd! en hij doet het nogsteeds! (volgens mij ook van fisher price) zowel het deuntje in het pyjamajasje als het lichtje in het gezicht. ik vond hem zelf helemaal geweldig (vandaar dat ik hem nog altijd ergens in de berging heb liggen). al vind ik zo'n knuffel fijner met lichtje en zonder muziekdeuntje (bijvoorbeeld alleen zeegeluiden oid, dat vind ik rustgevender dan die deuntjes die vaak net niet helemaal lekker klinken)
ow die is wel super lief inderdaad! ik had vroeger ook zo'n pop maar dan met het licht in het gezichtje en zonder geluid... Echt een rose meiden ding.. dit is nog leuk voor jongens ook
Pff, het merk weet ik niet meer, mijn zoontje gebruikt hem niet meer en ligt nu dus in de kast op nummer 2 te wachten. Zou best kunnen hoor. Moet wel zeggen dat ik hem hier laatst nog in de winkel heb zien liggen. Die van ons had een blauw pakje aan.