Wie is daar onlangs nog geweest en wat was je ervaring mbt de huisjes en het park zelf (zwembad enzo)
wij zijn er pas geweest. zwembad vind ik persoonlijk niet zo heel mooi. laat ik het zo zeggen... er zijn mooiere. ons huisje was goed. redelijk schoon. we hadden een kindercottage ( was toeval want we hadden een mystery weekend) wij hadden het er hartsikke leuk maar de huttenheugte en heijderbos vind ik persoonlijk mooier
topic kan je beter bij vakantie zetten maar Meerdal vind ik persoonlijk tegenvallen. Zwembad erg klein, huisjes zijn vrij oud (maar vind ik bij meerdere CP). Zal eerder naar erperheide (b) gaan, of de eemhof vind ik ook mooi dan. Zelf gaan we over paar nachtjes naar het heijderbos schijnt ook heel mooi te zijn
Ik vind Meerdal juist een heel fijn park. Het huisje dat wij hadden was wel een beetje aan het vervallen, maar de plaza is heerlijk. Alles onder één dag (dat heeft Eemhof minder) en er is altijd iets te beleven voor kinderen. Ben er al vaak naar CP geweest (ook o.a. in Eemhof) en Meerdal is juist mijn favoriet!
Hier is meerdal ook een favoriet. Ik vond het heijderbos bijv helemaal niks. Ook de plaza daar vond ik echt niks aan. Huttenheugte vind ik overigens ook een leuke plaza/zwembad ,maar ook erg oud en al te vaak gezien ondertussen.
Alle huisjes van centerparcs zijn aan vernieuwing toe ( behalve de edencottages etc) maar Meerdal vind ik ook een leuk park. Sinds kort ook een baluba (indoorspeeltuin) net als in Erperheide ( ook een geweldig park trouwens) Wij gaan in maart een week met de drie kindjes, heerlijk heb er nu al zin in....
Ik vind Meerdal een superpark. Lekker in het bos, zwembad en plaza zit allemaal onder 1 dak. Ze hebben een leuk 'cafeetje' waar je kan poolen/bowlen enzo. Ik vind het echt een ontzettend leuk park. De eekhoorntjes zie je met dit weer misschien minder, maar wij zagen ontzettend veel 'wilde' dieren bij ons huisje, huisje ook niks op aan te merken.
Ik vond het Meerdal helemaal niks... Wij hadden een superoud huisje en ook de plaza vond ik ongezellig. Tot overmaat van ramp regende het ook nog eens het hele weekend........: (
denk dat als jij gaat de huisjes vernieuwd zijn wij zouden begin feb gaan, maar kregen 31-12 een brief of we ff contact op wilde nemen omdat het park wegens renovatie gesloten was in de periode dta wij wilde. heel leuk wisten ze dta niet eerder...maar goed we gaan nu naar kempervennen
Is port zelande ook iets om buiten het zomer seizoen om te doen? dan bedoel ik dus de omgeving, wnat op het park zelf vermaak je je wel, maar wij willen ook altijd ff wat in d eomgeving zien of winkelen.
Wij zijn er in maart geweest.. Hebben het prima naar ons zin gehad. Brouwershaven is een leuk dorpje, en we zijn naar middelburg geweest. Ook lekker gewandeld op het strand en bij het Grevelingenmeer..
Wij zijn in april in het Meerdal geweest. Hartstikke leuk weekend gehad. Gezellige Market Dome en erg groot zwembad met heel veel verschillende baden (erg leuk met kinderen). Ben niet zo'n CP-ganger, ken verder alleen de Eemhof, maar die vind ik echt stukken minder leuk: geen overdekte Market Dome en een veel kleiner zwembad.
En hoe bevalt het park De Vossemeren in België? Wij gaan hier in maart met de schoonfamilie naar toe..