Ik wil eens een keer een lekkere lunch gaan maken voor mij en mijn lief. Maar wat eten jullie zoal (behalve 'gewoon' brood)?
uitsmijter lekker salade luxe broodjes gezond, brie of met een lekker tonijnsalade kopje soep broodje hamburger tosti's panini's pita kaas pistoletje in de oven met sla, kaas, tomaat en italiaanse kruiden zelfgemaakte minipizza's brood met sate
Pistoletje met mayo/grove mosterd insmeren, daarop plakjes kipfilet, daarop plakjes komkommer, stukjes zongedroogde tomaat en rode uienringen....mmmmm......echt super lekker broodje! Laat je even weten wat het geworden is???
Tosti Crumbled egg met uien en tomaat op brood Kleine worsten- en saucijzenbroodjes Foccacia met kruidenkaas
Wat ook heel lekker en makkelijk te maken is: Broodjes met brie, walnoten en honing uit de oven Afbakbroodjes in de oven, 2 minuten eerder eruit halen. De broodjes opensnijden en beleggen met plakjes brie. Vervolgens insmeren met honing en gehakte walnoten overheen strooien. Dan nog een paar minuutjes in de over en je hebt heerlijke broodjes. Wij maken er ook wel eens croissantjes bij. Gewoon zo'n kant en klare rol kopen voor 6 stuks. Eventueel met een plakje ham en kaas ertussen. Eetse
Ja gewoon koud en het is idd echt super lekker! Ik haalde ze nog wel eens bij zo'n exclusieve broodjes zaak in de buurt van mijn werk. En toen dacht ik dat kan ik zelf ook wel maken En idd geen probleem, net zo lekker als wanneer ik ze haal!