Eindelijk een positief berichtje, mijn zoontje slaapt al vanaf 20:00 uur in zijn eigen bedje! Ik ben echt supertrots, dit is echt voor het eerst in de 3 maanden dat hij er is. Nu zitten manlief en ik voor het eerst samen op de bank. Drankje erbij, lekker popcorn gegeten, so you think you can dance gekeken... Man en ik kijken elkaar een beetje onwennig aan: Hij: Hij is wel stil he? Ik: Ja, hij slaapt goed *stilte* Hij: Ik mis hem Ik: Ja ik eigenlijk ook Grappig hoe je er aan went en kennelijk dus ook aan gehecht raakt om iedere avond in de weer te zijn met een huilend en wakker kindje. We moesten er even heel hard om lachen (maar hopen natuurlijk wel dat er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeele avonden als deze volgen)
heerlijk he? Wij hadden dit ook toen ze door ging slapen: - lekker de avond voor onzelf - missen dat ze erbij is! Geniet ervan!
Haha ik weet nog dat wij ook tegen elkaar zeiden dat we hem misten toen hij 's avonds opeens zo vroeg op bed lag. Maar het went Ik vind het heerlijk dat we echt een avond met z'n 2en hebben!
Heerlijk he, ik heb hetzelfde de afgelopen week. Ze slaapt al vanaf 20.00 tot 's ochtends een uur of half zeven. Heerlijk hoor, maar mis dr wel inderdaad
lekker he? een avond weer voor jullie zelf. Ik vind het nu heerlijk dat de avonden voor mij zelf zijn. In het begin miste ik mijn zoontje ook, maar nu het gewend is dat hij slaapt vind ik het heerlijk
Ik vind het het ook heel dubbel. Heerlijk dat je s'avonds tijd hebt voor elkaar en jezelf, maar inderdaad ondertussen mis je hem omdat je bijvoorbeeld ook hele dag hebt gewerkt. Zal wel even kwestie van wennen zijn.
Ik miste die 23.00uur voeding,toen we besloten om te kijken hoe dat zonder ging.Was heel raar! maar daar zijn we nu zo aan gewend dat als ze ineens een avond niet om 19.00 uur gaat slapen (gister pas om 21.30 uur) we toch wel blij zijn dat we normaal de avonden voor ons 2en hebben