Ik heb heel erg zin om eens een hele avond te dansen, tot mijn voeten zo zeer doen dat ik kruipend naar huis moet . Helaas vind ik dat het publiek in veel gelegenheden zo jong is. Ik ben zelf in de 30 en vind het niet zo relaxed om tussen allemaal 18 tot 21-jarigen te lopen . Wie weet er een leuke danstent waar publiek vanaf 25 jaar ofzo komt?
Oh ja, misschien ook wel handig om te vermelden . Ik kom zelf uit het midden van het land (provincie Utrecht), dus op zoek naar iets waarvoor ik geen uren in de auto hoef te zitten.
In Harderwijk heb je elke laatste vrijdag van de maand Legends in Harders plaza. Dat is vanaf 25 jaar. Erg leuk! Maar dan moet je nog ff wachten. Net gisteren geweest.
Ik zoek vaak ook via djguide. Daar vind je ook meteen de min leeftijd en welke gem. leeftijd van mensen je een beetje kan verwachten.
Hmmm, uit djguide kan ik niet echt wijs worden. Als ik bij de agenda kijk krijg ik wel erg veel te zien, moet ik eerst echt iets aanklikken voordat ik extra info krijg. Iemand anders nog suggesties?
Ik ben 31, maar de meeste plekken waar ik naartoe ga zijn dezelfde als toen ik 21 was! Nu zijn dat geen studentencafe's, maar clubs of gewone cafe's. Ik ken Utrecht niet, maar je zou toch zeggen dat je dat daar ook kunt?
Ik ga nooit uit in de vorm van stappen of iets, maar mijn collega's gingen vaak naar GetBack of iets? In Rotterdam iig...
Ik weet niet hoever je in de 30 bent, maar in het beauforthuis zijn regelmatig 40 plus dansfeesten, ook voor eind dertigers. Lekker dansen! Ook op de 80/90 feesten in winkel van sinkel komen dertigers.
Hier in eindhoven is om de maand een 80/90's/00 feest. Niet duur en heeeeeel gezellig. In de effenaar.
Ik ga elke maand naar de Ouwe Lulle Discoshow in Amersfoort! Superleuk, lekker dansen, ouwehoeren en lol maken! Zie ook website; Zandfoort aan de Eem - OLD En nee, het is niet suf! Wel druk, warm en supergezellig! Aanvulling: Hier worden vaker in de maand leuke feesten georganiseerd zoals Old City Dance en What the Fonk.
Ik ga altijd naar het plein in den haag, hetzelfde als 10 jaar geleden maar dan net andere kroegen. Ik ben 30 en voel me er altijd op m'n gemak. Tuurlijk zijn er jonge mensen, maar ook leeftijdsgenoten en wat ouder. Hier is de vrijdagavond wel het leukst, de zaterdag is over het algemeen wat jonger. Ook leuk zijn de vrijdagmiddag borrels. Ook hier ligt de leeftijd niet zo laag.
Mwah, Utrecht heeft veel studentencafé's. De Havana schijnt wel ok te zijn, maar is mij denk ik iets te veel salsa-achtig en de Winkel van Sinkel is ook wel ok. Maar verder vind ik Utrecht echt verre van spectaculair.
@ Juul76: Ik ben 33. 40+ feesten is me dan denk ik weer iets te "oud" . @ Cathelijne & Lovely: Hm, Eindhoven en Groningen is net weer iets teveel uit de richting ben ik bang. @ Tennes: Amersfoort is prima qua afstand, dus daar ga ik eens kijken. Dank je wel. @ Debster: Vrijdagavond is niet echt een optie, aangezien dat een werkdag is voor mij. Om dan nog helemaal richting Den Haag af te reizen...ik weet nu al dat ik daar dan niet zoveel zin in heb.
Het moet je ding zijn, maar feesten van Superstijl vind ik altijd héél leuk (Superstijl - Jij bepaalt wat de DJ draait). Komen mensen van alle leeftijden en het wordt ook regelmatig in Tivoli georganiseerd