Waar is het leuk om te gaan stappen? Ik wil zaterdag weer eens flink gaan stappen, maar WAAR?!?!?? Eindhoven is geen optie want daar zijn alle hotels volgeboekt! Het mag ook niet al te ver rijden zijn, ongeveer een uur vanaf Harderwijk. Wie weet er een leuke stad om eens erg goed te stappen?
Utrecht is volgens mij wel goed te doen, Zwolle is ca. 45 min rijden vanaf Harderwijk, Arnhem, Apeldoorn??? Wat wil je gaan doen.....??? (Rotterdam is ook maar een uurtje rijden als je heel hard gas geeft, haha)
Zwolle is niks an hoor! Ik vind Leeuwarden en Groningen echte aanraders! Maareh, volgende week is het carnaval he moet je van houden... Wordt hier in Zwolle gewoon gevierd hoor. (niet door mij overigens...)
hahahah rotterdam is echt te ver hahahahaha en het andere stel die met ons meegaan hebben het niet echt op rotterdam stappen hahahaha Utrecht klink leuk, maar wie heeft daar ervaring? Ik hou wel van carnaval dus zwolle zou leuk zijn, maar stappen in zwolle niks aan? Vertel... Groningen wat is daar allemaal te doen? en Leeuwarden?
Nou als je van carnaval houdt, zou ik gewoon iets zuidelijker gaan. Maar hier in Zwolle is er dan een grote tent en in veel kleine kroegjes wordt het gevierd. Je hier hier in Zwolle een aantal kleine kroegjes en 1 straat met uitgaansgelegenheden. Een aantal ook kroeg, maar dan iets groter, maar wel is alles voor een bepaald hokje. Je hebt een alto kroeg, een kakker kroeg, enz enz enz. Er zit 1 grotere tent voor wat ouder publiek (25/35), 1 tent voor iets jonger (21/eind 20) en nog een tent waar iedereen wel komt waar je echt kan dansen, maar het zijn geen discotheken. Leeuwarden en Groningen hebben veel meer te bieden vind ik, onwijs leuke kroegjes en dansgelegenheden. Echt veel beter dan Zwolle!
Leeuwarden is erg gezellig!! Veel kleine kroegjes, en een paar disco dingen. Fire is wel groot.. Utrecht, ben ik eens geweest, vond het niet veel aan.. (veel studenten dingen, waar je een pas voor moet hebben) Zwolle, ook wel gezellig.. Amsterdam?? Dat is altijd leuk!!
Utrecht vind ik persoonlijk niet zoveel aan. Zoals als gezegd: veel studentenkroegen...niet mijn ding. Als ik ga stappen wil ik gewoon heel de avond dansen en ik Utrecht heb je niet echt heel veel mogelijkheden op dat gebied. Paar dingen die in Utrecht wel leuk zijn: - Winkel van Sinkel Nachtwinkel - Club Winkel van Sinkel, Utrecht - Havana Havana - Havana In Bunnik, bij Utrecht, zit Brothers. Elke 2e en elke laatste vrijdag van de maand hebben ze Classic Café. De 2e vrijdag v/d maand is de min. leeftijd 21 en de laatste vrijdag v/d maand is de min. leeftijd 25. Ben er een paar keer geweest en is ook wel gezellig. De ene keer is het leuker dan de andere keer. Wij vonden/vinden de 21+ avonden leuker dan de 25+ avonden. Leukere muziek en wat meer mensen van eind 20/begin 30 ipv eind 30/begin 40 zoals bij de 25+ avonden. BROTHERS® - Bunnik | Your nightlife starts at Brothers ©
Even een vraagje over leeuwarden. Zitten die kroegen enzo dicht bij elkaar, hoe heet dat gebied(straat) , zijn er ook hotels in de buurt bij de kroegen?
Ze zitten gewoon in het centrum, de Doelenstraat, zitten veel kleine kroegjes. Hotels geen ervaring mee, dus durf ik zo niet te zeggen.
als je uit harderwijk komt haal je groningen wel. superstad!!! mijn god wat heb ik daar veel uitgaansvoetstapjes liggen. maar ehhh als je van carnaval houdt kan ik je niet adviseren.
Groningen is inderdaad een aanrader. Alles ligt lekker centraal in het centrum, en genoeg hotelletjes in de buurt!
Ik zou naar Arnhem gaan, de Korenmarkt is super om lekker te gaan stappen. Apeldoorn zou ik overslaan, kom ik zelf vandaan en dat is toch niet echt veel soeps.
nou das wat jij nu ook doet eigenlijk. boven de WC hangen, veel te lang doorlopen terwijl je eigenlijk niet meer kan, bang zijn dat je straks niet meer kan slapen van alle toestanden en rare dingen uitkramen!!
Groningen? Korenmarkt? Dat is echt heel jong publiek.... Dat zou ik nu echt niet leuk meer vinden. Dat verhaal over Brothers in Utrecht klonk leuk!