Centerparcs of landal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silvana81, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Centerparcs of Landal wat is het leukst?

1. Centerparcs Heijderbos

2. Landal het land van Bartje

3. Centerparcs ander park

4. Landal ander park

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij willen in Januari ff een midweekje weg maar we twijfelen tussen Centerparcs het Heijderbos en Landal het land van Bartje.

Wat is leuker?
    wat vonden jullie zelf van bovenstaande parken?

Van Centerparcs zijn we al geweest in de Hutteheugte 3x, Meerdal, Kempervennen, Eemhof.
    We zijn nog nooit naar een park van Landal geweest.

Ben benieuwd naar jullie mening/ervaringen

2. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    ik ken alleen het land van bartje die andere van cp niet. ik moet zeggen wij zijn helemaal gek op het land van bartje. we zijn meerdere keren geweest met de honden, nog niet met baby :D

het zwembad is maar klein, zit geloof ik wel een heel apenkooi speelding bij maar je kunt er zo heerlijk wandelen dus die honden vonden het ook heerlijk!

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ligt er net aan waar je voor gaat. Bij cp is de plaza (zwembad, restaurants, winkeltje e.d.) vaak uitgebreider en 'luxer' aangekleed dan bij landal. Maar daar betaal je ook voor. Wat betreft huisjes en de rest van het park heb ik het idee dat het niet zo heel veel uitmaakt.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zeker cp Heijderbosch, land van bartje vonden wij drie keer niks, wel mooie omgeving..

5. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Vindt de huisjes van CP niet zo, tegenwoordig zijn er veel huisjes van Landalm opgeknapt. Met kleine kinderen hoef ik geen luxe plaza, dus ook daar wint Landal.
    Persoonlijk vindt ik Landal Rabbit Hill erg leuk en gezellig.

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik vind de huisjes van CP ook niks. De nieuwe Landall parken hebben veel fijnere huisjes. Groter, luxer. Ook meer privacy om je huisje meestal.

CP heeft wel altijd een groot zwembad, maar het is altijd zooooo druk! Ik zag op de site van Landall dat Het Land van Bartje een nieuw buitenzwembad heeft in verbinding met het binnenzwembad. Ziet er mooi uit.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ga voor Landal. Moet zeggen dat het lang geleden is dat ik in Center parcs ben geweest, maar meerdere keren in Landal geweest (Land van Bartje en Aelderholt) en mooie parken en veel te doen. Ook de huisjes erg prettig.

8. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Park Heijderbos erg mooi, maar de huisjes...............brrr...!
    De laatste keer dat we er waren, erg vies! En dat terwijl je er toch een berg geld voor neerteld....
    Dus ik heb gestemd op `Ander park Landal´...
    Tip voor kindjes vanaf 2 jaar ongeveer : Pipodorp!!!
    Zeer nette huisjes en speelstad Oranje vond mijn oudste super!!! Hij heeft het er nu nog over, en het is al anderhalf jaar geleden dat we er geweest zijn...

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Centerparcs de vossemeren!! Zo leuk

10. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook een fan van land van bartje, mooie ruime huizen, direct aan het bos, leuke dingen in de omgeving en inderdaad net een nieuw zwembad!

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.841
    3.630
    113
    Ik vind CP leuker dan Landal, betere voorzieningen, mooie zwembaden, gewoon net even comfortabeler.

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

tot nu toe geef ik de voorkeur aan hof van Saxen
    Heel luxe en leuk voor de kids! Maar je betaalt er wel naar.
    Dus das erg leuk als je een mooie aanbieding kan scoren!

Landal verschilt per park. vorig jaar met hemelvaart naar Rabbit hill geweest, zag er leuk uit, mooi zwembad! Ook genoeg voor de kids te doen, maar de kindermeubels in het huisje waren nogal verouderd.

In oktober dat jaar met schoonouders en zwager/schoonzus naar Klein Ruwinkel (Scherpenzeel) geweest, klein zwembad en niet echt leuk voor de (actieve) kids. Huisje zag er verder prima uit!

In September gaan we naar de Eemhof, daar ben ik voor het laatst geweest toen ik zelf 12 jaar oud was, er zal in die 20 jaar best wel wat veranderd zijn, dus ben benieuwd!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij gaan in sept naar Landal Lommerbergen. schijnt heel goed park te zijn dus ben benieuwd. we wilden een subtropisch zwembad, genoeg speelplekken voor de oudste en goeie huisjes. toen kwamen we op dit park dus uit. als je wil kan ik je na de vakantie laten weten hoe t was

Deel Deze Pagina