IJsselstein. Centraal in nl. Werken in A'dam, r'dam, den haag, Utrecht, alles is mogelijk en berijdbaar. Zo in Utrecht om te shoppen. Leuk oud centrum, Nieuwegein op een steenworp afstand met goed ziekenhuis. En ik vind dat er heel wat leuke huizen staan.
Gorinchem!! Je bent zo in Breda, maar ook zo in Rotterdam en Utrecht.. Het is gezellig, knus maar heeft wel alle faceliteiten van een stad. Er wordt ook heel veel gedaan voor de jeugd en jongeren. Ik woon hier nu bijna 3 jaar en ik ga noooooooooit meer weg succes met jullie zoektocht!
De Ronde Venen (Vinkeveen, Wilnis, Abcoude, Mijdrecht, Uithoorn). Prima wonen, mooi groen, volop scholen zowel basisscholen als middelbare scholen, goede busverbinding met Amsterdam maar ook met de auto met 20min in Amsterdam. Vrijwel nooit file op de A2 tussen Amsterdam en Vinkeveen. Ook binnen korte tijd in Hoofddorp, Amstelveen en Utrecht.
Mijn opa en oma woonden in Weesp, mijn oom woont er nog, opa en oma leven ondertussen niet meer, maar dat vond ik ook een leuk stadje hoor, in de buurt van Amsterdam.
Kortenhoef! Mooi rustig dorpje gelegen bijna aan Hilversum. Valt tegenwoordig onder de gemeente Wijdemeren, voorheen 's-Graveland.