Hey allemaal Ik zit met een dilemma, niet wereldschokkend maar misschien dat er mensen zijn die me wat tips kunnen geven van onze eerste heb ik een prachtig eerste jaars foto boek gemaakt. Nu hebben we een tweede erbij, maar ja , helemaal foto's van haar alleen zijn het natuurlijk niet.. Doe ik een boek maken van haar eerste jaar, met name gericht op haar? en wat doe ik met met het tweede fotoboek daarma en van mijn zoontje ? Maak ik bijv nu een fotoboek voor de jongste ook van het eerste jaar met met name foto's van haar, en daarna fotoboeken waarvan ik er steeds 2 bestel? een voor onze oudste en 1 voor onze jongste? graag hoor ik jullie tips.
Hier nog niet aan de orde. Maar bij ons thuis wel. De mjn oudste broer is de enige met een fotoboek waar alleen hij in voorkomt. De rest van de fotoboeken zijn nagenoeg allemaal hetzelfde, op de schoolfoto's, sportfoto's enz na. Ow, en we zijn met 5 kinderen thuis, dus mijn moeder had er een hele taak aan!
Ik heb nog de eerste niet eens hihi Maar ik zou het zo doen gewoon 1e fotoboek van kindje gericht en daarna gewoon jaarlijkse familie boek
Ik vind dat ieder kind zijn eigen fotoboek verdiend (heb mijn eigen boek ook mee gekregen, erg leuk) Tegenwoordig worden er natuurlijk mee foto's gemaakt, dus ik maak nu een album van het eerste jaar. Mocht er een tweede komen, krijgt die ook zijn eigen boek. Hoe ik het hierna doe, weet ik niet precies. Ik denk dan misschien een album via internet maken, maar dan wel weer gericht op het kind zelf en dan per jaar of per 5 jaar.
Ik heb bij de eerste een groot, duur fotoboek gemaakt van 1e jaar. Dit krijgt de tweede ook denk ik. Maar ze gaan zo snel mogelijk met z'n tweeën in een boek Waarschijnlijk dan ook niet de duurste en dikste uitgave, maar toch eentje minder. Ik vond (met 35% korting) 75 best wel duur voor een fotoboek
Hier van onze zoon 0-1 1-2 2-3 (beetje dan met zus) Van onze dochter 0-1 (allemaal haar "eerste keren" en een beetje met broer) en ik bekijk dan ook wel vanuit perspectief van kind. Bijvoorbeeld zoon ging mee met echo kijken toen ik zwanger was en mocht een voorbeeldbaby vasthouden en die doe ik dan in zijn boek. Wel een of twee foto's daarvan ook in dochter boek maar niet alles. En zo los ik dat soort dingen op. En de foto's van juni 2012- december 2012 in een apart kleiner boekje van ons als gezin. en dan gewoon per jaar dus van januari tot december. alleen schiet het maken van die fotoboeken nog niet echt op hahahah. Gedoe allemaal met die dubbele boeken en fotomappen en zoooooveel foto's. natuurlijk is ieder een eigen fotoboek heel erg leuk en eigenlijk wil ik dat ook voor ze maar het kost zoveel geld! Alle foto's die we maken gaan op de pc en een externe schijf en daarvan worden nog twee keer een kopie gemaakt naar schoonvader en zwager. Als de kinderen later als ze groot zijn foto's willen zien dan komen ze maar gezellig een bakkie doen Je weet niet wat de tijd gaat doen, hoe vaak zie je nog een echt fotoboek? Nu is het vaak is het toch ook foto's bekijken en laten zie vanaf een pc/tablet/Ipad