Wie weet een leuk kort gedichtje over de rusttijden? Ik kan geen site oid vinden waar die opstaan. Groetjes Debby
ik had op me kaartje wilt u zijn oogjes zien twinkelen laat dan de telefoon even rinkelen want mama en ik doen tussen ... en ... een middag dutje maar bij http://www.gedachten-gedichten.nl daar kan je ook kraamteksten vinden
wij hadden op het kaartje staan. "wil je Elyesa even zien bel dan even anders slaapt hij misschien" geen kat die er zich iets van aantrok want ze kwamen toch allemaal zonder bellen.... grr
Wij zetten zoiets als dit op de kaart denk ik: Tussen ... en ... gaan wij rusten en na ... zeggen wij welterusten.
Wij hadden het volgende gedichtje: Voor jullie naar ons toe komen snellen, graag van te voren even bellen. Ik lig namelijk veel met mama te pitten, en anders zou je alleen met mijn papa zitten .. Groetjes
Inderdaad is het afwachten of je vrienden/familie enz. zich wel of houden aan zulke tijden, maar zelf zal ik nooit zomaar binnenwandelen bij een kraamgezin. Bel altijd even of het gelegen komt. Maar goed; wat ik een keertje zag staan op een kaartje vond ik ook wel leuk: Wil je vingertjes en teentjes komen tellen, dan wel graag tevoren bellen. Zomaar kans dat wij dat straks ook op het kaartje laten drukken.
Wij hadden geen gedichtje (geen tijd gehad om dat te bedenken), maar het is denk ik wel vrij duidelijk geworden: Florine ligt nog eventjes in het ziekenhuis Bezoek vinden we leuk maar graag na een telefoontje. Gevolg: De telefoon is nu al 2 x gegaan: Ben je druk met visite vanmiddag? Eh nou ik ga naar het ziekenhuis..... Linda
Wij hadden vanaf nu leven we in het ritme van ons kleintje, wil je ons bezoeken geef dan een seintje Dit omdat je van te voren nooit weet hoe het gaat... de eerste dagen zat ik uberhaupt niet op bezoek te wachten ook niet voor of na 12 en 15u en na een poosje rustte ik niet meer smiddags en kon het dus wel in de middag makkelijker. Werkte heel goed voor ons.
Ik denk dat wij het mobiele nr van mijn man erop zetten, dan kan die de afspraken maken. En dan erbij iets van graag even bellen voor je langskomt.
wij hebben erop gezet: wil je komen kijken naar ons zoontje, dan graag eerst een telefoontje! ik ben ook blij dat we geen rusttijden erop gezet hebben, want in de praktijk bleek dat we vaak juist niet sliepen tussen 12 en 15 uur maar op hele andere tijden. En als we sliepen nam de kraamverzorgster de telefoon op of trokken we de stekker eruit!
Wij hebben: Wilt u beschuit met muisjes komen eten, laat het ons dan even weten! Mama en ik rusten van 13.00 tot 16.00 uur
wij hebben: Langskomen? Gezellig, natuurlijk, altijd! Maar laat ons even weten op welke dag en rond welke tijd. wij hebben ook expres geen tijden...ik weet nu nog niet wat het ritme van mijn ukkie wordt (en van mijzelf )
En wij hadden: Wil je haar oogjes zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen. We vinden het juist gezellig als je langs komt, hoor maar tussen 13.00-15-00 liggen wij op één oor Succes!