Haai meiden! De titel zegt t al: ik ben aan het kijken naar een goede (dit keer écht een goede, want wat een ellende heb ik al gehad met buggies...) en kwam uit op de Bugaboo Bee. Wel het 'oude' model omdat de nieuwe gewoon onbetaalbaar is. Heeft iemand ervaring met deze wagen en wat vond je ervan?? Ik ben al goed aan het zoeken geweest via google maar kan er maar weinig van vinden, in de babyzaak zeiden ze ook al dat hij weinig werd verkocht dus daar kan het natuurlijk aan liggen! Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Groetjes!! ps. Het gaat dus om het oude model Bee, niet de Bee+.
Ik heb de nieuwe... Heb hem gekozen omdat ik hem zo lekker klein vindt en super wendbaar enzo, en het echt een stoeltje is. Kan ook nog plat, zonder dat je zon naar gat in het midden hebt zoals bij de cameleon. Ben nog zwanger dus geen ervaringen mee... Van het oude model weet ik alleen dat het een heel gedoe is om het zitje om te draaien. Dus dat wil je niet vaker dan 1 keer doen.
Oke, bedankt voor je reactie! Dat het stoeltje lastig draait is wel jammer inderdaad. Heb wat filmpjes op you tube gezien... Dat doen we dus maar niet te vaak! Het wordt voor ons een wagen voor 'erbij' dus kan geen nieuwe betalen ga dus voor het oude model via marktplaats.
Ik heb een bugaboo bee eb vind het een hele fijne compacte wagen. Ik heb het oude model, nu ruim een jaar in gebruik. Geen problemen gehad met het zitje draaien, was zo gebeurd maar als het goed is doe je dit toch maar 1 keer?!?
ik heb m ook, ook t oude model! ben er erg blij mee! loopt lekker, hij is compact....nu 2wk in gebruik!
Mooi, dat zijn goede berichten!! Morgen ga ik er één halen!! Hoe vinden jullie de grootte van het stoeltje?
Hallo, Hier ook de bugaboo bee gehad oud model. Toen ons kind onder de 5 maanden was vond ik het een heerlijk wagen. Wendbaar, compact etc. Maar het zitje is erg smal zodra je de kinderwagen als buggy gaat gebruiken. Daarom is de Bee+ ook gelanceerd. Deze heeft wel een breder zitje. Kijk op www.kieskeurig.nl. Daar heb ik recensies gelezen en daar stond bij dat veel ouders klaagden over ruimtegebrek zodra hun kind in de buggy zat met jasje aan. Daarom hebben wij de bee o.a ook verkocht. Voor mij geen dure kinderwagen meer! Ik gebruik toch meestal de autostoel (met ligstand) op een kinderwagenstel (maxi cosi mila). Dat is wat anders dan de Bee qua comfort maar ja waar heb je het over? Je gebruikt zo'n wagen een paar jaar en dan heb je het ook wel gezien. Ik zou zeggen kijk even op kieskeurig.nl en overweeg of je de bee aanschaft ondanks de minpunten. Succes!
Wij hebben de Bee ruim 2 jaar en we zijn er nog steeds heel tevreden over. We hebben hem in eerste instantie gebruikt als kinderwagen met het babynestje (we gingen toch geen uren achter elkaar wandelen dus een echte bak vond ik niet nodig) en nu nog steeds als buggy. We hebben het zitje in eerste instantie naar ons toegekeerd gehad en nu van ons af. Dat was eigenlijk geen probleem. Straks gaat hij weer dienst doen als kinderwagen en buggy voor de tweede en ik heb nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop. Overigens herken ik de kritiek van het ruimtegebrek niet. Kyra is geen heel groot kind, maar ze past er ook met winterjas met gemak nog in.
Tnx meiden! Gisteren heb ik hem gekocht gelijk volop getest en net het stoeltje omgedraaid. Ben helemaal blij met de Bee!! Wat een superkarretje! Nu mijn man nog overhalen voor een nieuwe... Hihi! Want daar zou zoonlief toch wat lekkerder inzitten denk ik. Het zitje is een beetje te vergelijken met zijn autostoel. Hij zit er prachtig in maar niet ruim (maar ja, moet dat?), hij vindt het volgens mij prima! En zn mama loopt er heerlijk achter!!! Nu nog op zoek naar een babynestje voor de kleine meid straks! Bedankt voor jullie mening!!