Herstel na knippen amandelen 5 jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Stoffeltje, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Hoe lang had jullie kind nodig voor het herstel na het knippen van de amandelen?

Bij mijn 5 jarig zoontje zijn afgelopen dinsdag zijn neus- en keelamandelen verwijderd en er zijn ook buisje geplaatst. Hij werd heel boos en verdrietig wakker uit de narcose maar verder leek het best goed te gaan. Donderdag had ik het idee dat het wat minder ging en vandaag wil hij ineens weer niet eten. Ik had gedacht dat hij morgen naar school kon gaan maar dat durf ik nu niet aan. Ook heeft hij heel veel last van slijmvorming is dit normaal?

Morgenvroeg wil ik de huisarts bellen voor overleg maar het is altijd fijn ervaringen van moeders te lezen.

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    5 dagen toen was ze echt pas helemaal opgeknapt

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    860
    113
    home sweet home
    slijmvorming herkenning ik niet, duurde hier ook dag of 5 voor dat ze weer naar psz kon maar was nog wel snel moe

4. knap

knap Niet meer actief

Mijn zoontje heeft de eerste drie dagen echt pijn er aan gehad dag vier begon hij wat op te knappen. Maar is nog een tijdje van slag geweest.

Als jij het gevoel hebt dat hij er nog niet helemaal is dan zou ik hem morgen idd nog even thuis houden. A.s dinsdag is het dan een week geleden en dan kan je altijd nog beslissen. Krijgt hij koorts en zo dan zeker de ha even bellen dan is het misschien gaan ontsteken?

Kortom neusamandel gaat wel maar keel amandelen duurde hier ook wat langer.

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik wacht even af hoe hij er morgenvroeg aan toe is. Hij is ook nog erg angstig 's nachts en snel boos en verdrietig. Dat ik dat de tijd moet geven begrijp ik maar ik had verwacht dat hij fysiek sneller zou herstellen.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier gimg ze na een week weer naar school, vorige maand zijn ze verwijderd en echt een enorme vooruitgang!

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    We hebben een verklaring waarom hij niet opknapt. Hij heeft een buikgriepje te pakken. Vannacht heeft hij heel veel gespuugd. Ik hoop dat als dat achter de rug is hij opknapt.

Deel Deze Pagina