Hallo, kan jullie dreumes zelf op een kleine stoel gaan zitten? Of op een eetstoel? Of op het potje? Onze kleine is er wel mee bezig, maar zelfs het kleine kinderstoeltje is nog te hoog. Het potje lukt ook niet, kan ik haar evt helpen hoe het te doen of moeten ze het zelf ondervinden? Ik twijfel of ik al een triptrap stoel moet gaan kopen, of dat al veilig is zonder die beugel. groet
Zou sowieso nu geen tripptrapp meer kopen. wanneer ze hier op een kleine stoel zelf is gaan zitten, geen idee. Sowieso voor de 18 mmd want toen hadden we een tafeltje met stoelen gekocht. grote stoelen kon ze ruim voor de 18 mnd ook zelf op gaan zitten. Potje met zo een 14/15 mnd hebben we t in de woonkamer gezet wat vergeet je die dingen toch snel. Maar alles dus voor de 18 mnd. Kinderstoel op de opvang geloof ik toen ze net 1 was. Maar hier is ze sowieso een klimaapje. Ze is alleen voor veel dingen te klein geweest. Zo kan ze ook nu pas de deuren openen.
Geen idee meer... Klein stoeltje en eetkamerstoel al heel snel (ook hier een klimaapje), potje hebben we niet, dus dat weet ik niet. TripTrap kan prima nog, de oudste zit er hier ook nog op en die past er nog makkelijk op, maar ik zou het zeker nog niet zonder beugel of tuigje doen. Wij hebben de jongste (die is ruim 2) tenminste weer in de Ikea kinderstoel gezet omdat ze een paar keer van de TripTrap af was gevallen ed. Maar als je een nieuw TripTrap koopt, dan kun je de beugel er toch ook bij doen? Maar je kunt haar natuurlijk ook gewoon nog een tijdje in de kinderstoel (ik weet niet waar ze nu op/in zit?) laten zitten en dan bv. naar een gewone eetkamerstoel, als je dat zou willen.
Hier klimt de kleine sinds iets meer dan een maand denk ik op de bank en stoelen (nog niet op de eetkamerstoelen) dus vanaf 15/16 maanden. Nu heb ik van de week een klein stoeltje voor haar gekocht en daar klom ze ook gelijk in.
Met 16 mnd hadden wij geen beugel meer op de kinderstoel ( we hebben een soort trip trap) Ik kon me zoontje door de zwangerschap niet zo vaak meer tillen