Dreumes doet slaapzak, kleren en luier uit!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meilan, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Hey meiden!

Ik heb hier hulp nodig met ons meisje.

Ziva trekt al maanden haar slaapzak uit als ze 's morgens wakker is. De laatste 2 weken echter vind ik haar elke ochtend naakt in haar bedje terug. Slaapzak uit, pyjama uit en luier uit. Niet echt leuk, zeker niet nu het kouder wordt.

Nu kreeg ik elders de tip om de ritssluiting op de rug te doen. Maar dat lijkt me niet echt handig. Veel slaapzakken (vooral de winterslaapzakken) hebben een hoge rug. Dus als je dat omdraait, kan dat toch niet gemakkelijk zijn?

Heeft er iemand andere tips? Bestaan er slaapzakken die de ritssluiting op de rug hebben?
    Een donsdeken willen we liever niet, want daar gaat ze volgens ons niet onder blijven liggen.

Bedankt!

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Slaapzak binnenstebuiten doen wil wel eens helpen. Het is wel even priegelen met die rits ja, voor papa en mama ook ;) maar hier krijgt ze hem tot dusver niet uit als hij binnenstebuiten zit!

3. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Haha, wat een portret zeg! :)

Ik wilde inderdaad dezelfde tip geven, slaapzak binnenstebuiten.
    Bij onze dochter hielp het. Achterstevoren zag ik zelf ook niet zo zitten inderdaad.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    inderdaad... eerst binnenste-buiten proberen en als dat niet werkt, kun je altijd nog kijken of achterstevoren een optie is.

5. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Het is niet leuk vanwege de kou, maar ik heb zo hard gelachen toen ik de titel van jouw topic zag! Hoe krijgen die kleintjes het ook voor elkaar! :D

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij stopten het lipje van de rits bij slaapzak in en dan de rits nog iets verder dicht doen.
    Ik heb ook wel eens gehoord dat ze de rits met een veiligheidsspeld vast zetten. Maar dat heb ik zelf nooit gedaan want dat vond ik niet zo'n veilig idee.

7. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Je kan het lipje er ook afhalen en dan vervangen door een paperclip, waarna je elke keer de paperclip er afhaalt als je de rits dicht hebt gedaan. Nadeel is wel dat je het lipje er waarschijnlijk niet meer aan krijgt als het niet werkt.

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    haha, moet er ook wel om lachen. mijn zoontje trok ook altijd zijn slaapzak uit maar verder lukte hem niet, hij kan nu nog niet zelf zin trui uittrekken. wel knap hoor van jouw kindje!
    Ik zette de rits van de slaapzak vast met een veiligheidsspeld. Je hebt van die extra beveiligde met een dubbele kop die werden vroeger gebruikt om luiers mee vast te zetten.

9. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Bedankt dames!!

Ja, wij moeten elke keer lachen hoor, als we haar zo terug vinden :)

We hebben vandaag de slaapzak binnenstebuiten gedraaid. Ben benieuwd of dat helpt.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha ik moest zo lachen om jouw titel, sorry :):D
    Ik wist niet dat ze zoiets voor elkaar konden krijgen joh. Maar leuk is het voor jullie natuurlijk niet. Inderdaad zeker niet met de winter voor de deur.
    Hopelijk werkt het binnenstebuiten aantrekken!

Deel Deze Pagina