kinderen van 7 en 1 samen op kamer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Wijffie75, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Al heel wat topics voorbij zien komen over het delen van een kamer, maar niet over kids met een wat groter leeftijdsverschil, in dit geval een jaar of 6, dus kids van 7 en 1. Hoe hebben jullie dat aangepakt? Stapelbed, 1persoonsbed + ledikantje etc?

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    niemand dus?

3. Miekje83

Miekje83 Actief lid

13 jul 2010
    100
    0
    16
    Mijn kinderen van 5 en 1 slapen ook bij elkaar. Er staat op de kamer 1 stapelbed, waar mijn dochter nu onderin slaapt en een ledikant voor mijn zoontje. Zodra hij wat groter is, kan hij onderin het stapelbed en mijn dochter bovenin. Gaat prima zo!!

4. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Mijn middelste dochter (7jr) en de jongste (2,5 jr), slapen bij elkaar. De jongste ligt nog in haar ledikantje maar dat zal niet lang meer duren. Ik ben ook op zoek naar een oplossing zoals jij. We gaan denk ik voor een stapelbed zodat er genoeg ruimte blijft om te spelen.
    Onderling gaat het goed. De jongste gaat over het algemeen als eerste naar bed en slaapt wanneer de middelste naar bed gaat. 's Morgens is de jongste vaak als eerste wakker en maakt de ander dan wakker, waardoor slaapgebrek ontstaat! Vaak logeert de middelste dan bij haar oudste zus maar dan zijn ze ook vroeg wakker grrr. Het moet maar zo, ze hebben geen keuze.

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Mijn kindjes hebben niet zo'n groot leeftijdsverschil, ze zijn 2,5 en 7maanden, ze liggen wel allebei op 1 kamer, de oudste in een kinderbed en de jongste in een ledikant, ma ik wil straks ook een stabelbed aanschaffen, zo houd ik extra ruimte over in de kamer want die is al niet erg groot:)

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ah toch nog ervaringen, leuk :)

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier 2 jaar leeftijdsverschil ik heb nu een juniorbed en ledikant staan. Eind dit jaar zal er een stapelbed komen.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mag ik vragen waarom de oudste 2 niet bij elkaar slapen aangezien daar minder leeftijdsverschil tussen zit?

Hier slapen alle kids in een eigen kamer maar we twijfelen om de meiden samen boven op zolder te leggen.

9. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    De oudste wilde graag een kamer voor haar alleen, ze zit in de pre-pubertijd. Ze had vaak ruzie met haar jongere zus. De middelste is wat gemakkelijker op het gebied van delen, haar maakt het niets uit. De middelste wilde ook graag bij de jongste gaan slapen. Ik ben benieuwd hoe het over een paar jaar zal gaan.

Deel Deze Pagina