Wij willen graag een boxmatras onder het boxkleed in de box, maar twijfel over welk matras. Heb bij de babydump een matras gezien, maar die van 5 cm is behoorlijk goedkoper dan de 6 cm, maakt die ene cm verschil echt zoveel uit? Welke hebben jullie en hoe bevalt deze? Ik hoop op veel reacties! Groetjes Susanne
Ik heb een grijze boxmatras van Bebe Jou. Niet zo dik, maar er ligt een dikke wollen Baby's Only (onderkant teddy) boxkleed op. Ik heb in ieder geval nooit last gehad van geschuif. Ik verkoop hem trouwens: ⥠Coming Kids Basic shine box met lade - Boxen - Marktplaats.nl
Jullie hebben ook die van de Babydump? Ja uiteraard, al was het alleen maar omdat het er leuker uit ziet en we er al 2 hebben (+ 2 speelkleden).
Zo te zien is het een plastic matras of niet? Wil liever een gewoon matras en je woont ook te ver weg... Maar bedankt voor het aanbieden!
Mijn matras voor de box komt ook van Baby-dump. Als ik het goed heb, hebben wij die van zes cm en daar komt nog een mooi box-kleed op. Het is de bedoeling dat ze de eerste maanden overdag in de box ook zal slapen (hoewel we nog moeten afwachten of dat effectief ook goed zal gaan uitpakken ). Ik denk wel dat 5 cm en een lekker box-kleed ook kan hoor!
Dat wilde ik in eerste instantie ook, maar 1 cm minder scheelt gelijk 15, vind ik wel veel. Ik zal ons kindje inderdaad ook in de box laten slapen (als het daar in slaap valt).
Ziet er goed uit, maar helaas wordt deze pas half november verwacht en dan ben ik ook uitgerekend, dus dan is er snel het risico dat het matrasje te laat komt. Wel jammer! Vraag me wel of dat verschil kan, scheelt wel heel erg veel met die van de Babydump (20 zonder de aanbieding)... Is nergens op gebaseerd, maar denk dan toch altijd dat de duurdere beter is.
Blijf twijfelen tusssen 5 en 6 cm dik... Wil eigenlijk liever niet meer bij de Babydump bestellen (is nogal wat mis gegaan met het leveren van de babykamer), maar helaas heeft de Bol.com alleen de 6 cm versie...
De andere kleuren zijn wel eerder beschikbaar: Cabino Boxmatras Walnut | Baby & Tiener Zeker als de kleur niet uitmaakt want wij hebben er nog een boxmatrashoes omheen zitten dus je ziet de kleur niet eens.
' Dankje! Maar hoe kan het prijsverschil met die van de Babydump/Bol zo groot zijn? Heb jij een idee?
Geen idee, wij vonden het prijsverschil ook vrij groot maar we zijn tevreden met deze. Er ligt natuurlijk gewoon een boxkleed op maar we wilden zeker weten dat hij extra zacht zou liggen. Ik denk niet dat je er veel fout aan kan doen, maar ik heb die van de babydump ook nog nooit gezien dus ik weet niet wat wezenlijk het verschil is.
De kleur maakt inderdaad niet uit, er gaat toch een hoes omheen. Mooi dat jullie er tevreden over zijn. Zal het er eens met mijn man over hebben, alhoewel ik niet denk dat ik hiermee echt iets aan hem heb, hij vindt alles goed haha.
Hier de 5 cm gekocht bij Babydump (levering ging vlekkeloos). Ik vond het prijsverschil te groot tussen de 5 en 6 cm dus voor de goedkoopste gegaan, en die is echt dik genoeg hoor. Er komt ook nog een kleed over van Koeka dus dik genoeg lijkt me.
De rest ging bij ons ook vlekkeloos hoor, maar bij de babykamer ging er nogal wat mis... Wij hebben geen Koeka boxkleden (vind ik ook te duur, maar kan er misschien 1 als kraamcadeau vragen of van verjaardagsgeld kopen, ben een week na de uitgerekende datum jarig ), die zijn inderdaad behoorlijk dik. Wij hebben dunnere...
Denk het eigenlijk ook hoor en vroeger waren die matrasjes er helemaal niet en kwam het ook goed. En nu ook heeft het merendeel van de mensen geen matrasje onder het boxkleed denk ik.