Heeft iemand haar trouwjurk op een paspop?

Discussie in 'De lounge' gestart door simple, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,
    Na een goede tip bij show je trouwjurk bedacht ik me dat het idd een leuk idee is om je trouwjurk te bewaren op een paspop. Kan ik er elke dag nog naar kijken :) onze kamer is groot genoeg nog dus waarom niet. Is er iemand die dit ook heeft? Is dat idee zo makkelijk als ik denk of moet ik ergens rekening mee houden. Heb natuurlijk meteen op MP gekeken voor een paspop en lijk een betaalbare in de buurt te hebben gevonden.

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Nog niet maar zodra we verhuisd zijn komt ie op de slaapkamer te staan. Jurk hangt nog ingepakt bij mn ouders (al 5 jaar haha) en de pop staat op zolder klaar!

3. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik heb een losse jurk en losse top dus ik hoef geloof ik nergens rekening mee te houden. Lijkt me iets wat altijd wel past of anders passend te maken is.

4. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Ik heb mijn jurk op een paspop met houten 3-poot in onze slaapkamer staan. Staat erg leuk! Je hebt verschillende maten, dus als je jurk bijv. maat 38 is, moet je geen pop met maat 40/42 kopen.

5. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, die van mij hangt ook op een paspop. Heb hem overgenomen van een vriendin, dus is net iets te kort voor mijn jurk, maar staat toh erg mooi! Nog elke dag even zwijmelen hihi.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik wil dit ook doen, hebben een mooi hoekje over in de slaapkamer. Maar moet nog een goede pop zien te vinden. :D

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik had ook een jurk met top en sinds we in ons nieuwe huis wonen (nu al weer ruim 2.5 jaar) staat hij mooi in de hoek van onze slaapkamer. Als ik eraan denk zal ik vanavond even kijken van welk merk de pop is..

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb een paspop bij xenos gekocht. hij staat bij ons op de slaapkamer. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Wij hebben m aan de binnenkant vastgezet met speldjes. En bij de cups opgevuld met tissues ;)

9. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Sanne hoe duur is die bij xenos?

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zag er idd eentje bij de Xenos staan. Alleen niet gekeken hoe duur hij was.
    Zal hem wel in moeten nemen aangezien ik 28 weken zwanger was toen ik trouwde haha. Of beter de buik opvullen, maakt het toch echter! :D

11. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Dat gaat veel tissues kosten haha. Ik dacht iets van 30 euro bij xenos. Maar het is voor mij alweer bijna een jaar geleden.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nooit van gehoord. Lijkt me ook echt niets voor mij. Mooie jurk gehad hoor, maar om er nou elke dag tegenaan te kijken? Nou neuh.

13. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Bij de xenos zijn ze 34,95 geloof ik..

14. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Wie wil een leuke foto maken van de jurk op de pop? Ik ben benieuwd hoe en waar het staat! :)

15. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Lijkt mij ook leuk, maar wat als je zelf 1.80 bent en de jurk maat xxxxxxxl(beetje overdreven:D) heeft? dat gaat nooit passen op zo'n paspop met anorexia van 1.60:p

16. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    #16 meintje, 7 okt 2012
    Laatst bewerkt: 7 okt 2012
    Ja, ik heb mijn trouwjurk op een paspop en ben er nog steeds erg blij mee! Hij staat bij ons op de overloop en kan er iedere dag naar kijken.
    Ik heb een ouderwetse paspop (zo'n borstbeeld op een voet, gevonden via Marktplaats) en daar heb ik de jurk bij aangetrokken. Mijn ketting ook erbij.

(mijn sleep niet, die was echt te groot, daar hebben we de hemel van de wieg van de kindjes van gemaakt)

17. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het een paar jaar op een paspop gehad. Maar nu hebben we er geen ruimte meer voor jammer genoeg. Dus weer terug in de zak..

Ik had de pop bij leenbakker gekocht en je raadt het nooit: de jurk paste precies!!! Ik hoefde er niets aan te doen.
    Is dat niet het geval dan moet je iets bedenken om het vast te zetten. Spelden of veiligeheidsspelden misschien?

Ik denk erover om ooit een grote dikke baklijst te kopen en daar de jurk achter glas te doen. Die in de slaapkamer ophangen. Maar misschien blijft het wel bij een mooi plan... ;)

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hier heb ik mijn jurk ook op een paspop van de xenos staan. Vind het nog iedere dag erg mooi!

De pop van de xenos is ook in hoogte verstelbaar en kostte mij idd ook rond de €30. Jurk past perfect op!

19. Bika

Bika Niet meer actief

Ik wou dat eerst ook, maar ben te bang dat ik alle stof er niet meer uitkrijg of dat de stof vaal wordt door het licht.
    En je weet hoe lang mijn sleep was, daar zie ik ook echt wel een probleem mee in hihi

Nu hangt hij gewoon in de kast, zusje wil er heel graag in trouwen (zegt ze nu)

20. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Het zal idd ook zijn nadelen hebben zoals jij al zegt bika. Maar het Lijkt mij wel een romantisch idee hihi.

Deel Deze Pagina