Hallo, Na een goede tip bij show je trouwjurk bedacht ik me dat het idd een leuk idee is om je trouwjurk te bewaren op een paspop. Kan ik er elke dag nog naar kijken onze kamer is groot genoeg nog dus waarom niet. Is er iemand die dit ook heeft? Is dat idee zo makkelijk als ik denk of moet ik ergens rekening mee houden. Heb natuurlijk meteen op MP gekeken voor een paspop en lijk een betaalbare in de buurt te hebben gevonden.
Nog niet maar zodra we verhuisd zijn komt ie op de slaapkamer te staan. Jurk hangt nog ingepakt bij mn ouders (al 5 jaar haha) en de pop staat op zolder klaar!
Ik heb een losse jurk en losse top dus ik hoef geloof ik nergens rekening mee te houden. Lijkt me iets wat altijd wel past of anders passend te maken is.
Ik heb mijn jurk op een paspop met houten 3-poot in onze slaapkamer staan. Staat erg leuk! Je hebt verschillende maten, dus als je jurk bijv. maat 38 is, moet je geen pop met maat 40/42 kopen.
Ja, die van mij hangt ook op een paspop. Heb hem overgenomen van een vriendin, dus is net iets te kort voor mijn jurk, maar staat toh erg mooi! Nog elke dag even zwijmelen hihi.
Ik wil dit ook doen, hebben een mooi hoekje over in de slaapkamer. Maar moet nog een goede pop zien te vinden.
Ik had ook een jurk met top en sinds we in ons nieuwe huis wonen (nu al weer ruim 2.5 jaar) staat hij mooi in de hoek van onze slaapkamer. Als ik eraan denk zal ik vanavond even kijken van welk merk de pop is..
Ik heb een paspop bij xenos gekocht. hij staat bij ons op de slaapkamer. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Wij hebben m aan de binnenkant vastgezet met speldjes. En bij de cups opgevuld met tissues
Ik zag er idd eentje bij de Xenos staan. Alleen niet gekeken hoe duur hij was. Zal hem wel in moeten nemen aangezien ik 28 weken zwanger was toen ik trouwde haha. Of beter de buik opvullen, maakt het toch echter!
Dat gaat veel tissues kosten haha. Ik dacht iets van 30 euro bij xenos. Maar het is voor mij alweer bijna een jaar geleden.
Nooit van gehoord. Lijkt me ook echt niets voor mij. Mooie jurk gehad hoor, maar om er nou elke dag tegenaan te kijken? Nou neuh.
Lijkt mij ook leuk, maar wat als je zelf 1.80 bent en de jurk maat xxxxxxxl(beetje overdreven) heeft? dat gaat nooit passen op zo'n paspop met anorexia van 1.60
Ja, ik heb mijn trouwjurk op een paspop en ben er nog steeds erg blij mee! Hij staat bij ons op de overloop en kan er iedere dag naar kijken. Ik heb een ouderwetse paspop (zo'n borstbeeld op een voet, gevonden via Marktplaats) en daar heb ik de jurk bij aangetrokken. Mijn ketting ook erbij. (mijn sleep niet, die was echt te groot, daar hebben we de hemel van de wieg van de kindjes van gemaakt)
Ik heb het een paar jaar op een paspop gehad. Maar nu hebben we er geen ruimte meer voor jammer genoeg. Dus weer terug in de zak.. Ik had de pop bij leenbakker gekocht en je raadt het nooit: de jurk paste precies!!! Ik hoefde er niets aan te doen. Is dat niet het geval dan moet je iets bedenken om het vast te zetten. Spelden of veiligeheidsspelden misschien? Ik denk erover om ooit een grote dikke baklijst te kopen en daar de jurk achter glas te doen. Die in de slaapkamer ophangen. Maar misschien blijft het wel bij een mooi plan...
Hier heb ik mijn jurk ook op een paspop van de xenos staan. Vind het nog iedere dag erg mooi! De pop van de xenos is ook in hoogte verstelbaar en kostte mij idd ook rond de 30. Jurk past perfect op!
Ik wou dat eerst ook, maar ben te bang dat ik alle stof er niet meer uitkrijg of dat de stof vaal wordt door het licht. En je weet hoe lang mijn sleep was, daar zie ik ook echt wel een probleem mee in hihi Nu hangt hij gewoon in de kast, zusje wil er heel graag in trouwen (zegt ze nu)
Het zal idd ook zijn nadelen hebben zoals jij al zegt bika. Maar het Lijkt mij wel een romantisch idee hihi.