Morgen ga ik een dagje naar de stad met mijn moeder en ik wil graag weten waar je leuke kinderkleding kunt shoppen in A dam. Is er een zara kids ? thanks vast.
Vlakbij CS heb je Bijenkorf (10 minuten lopen), daarna idd Magnaplaza en Kalvertoren. Er is ook Zara Kids. Verder in Maison de Bonneterie (Kalverstraat) hebben ze ook een kinderafdeling. Alles in de buurt van CS
Miason de Bonneterie was erg leuk voor de kinderen, alleen ik ga voor die merken liever naar de outlet hier in Roermond, daar hebben ze hetzelfde maar dan altijd goedkoper. de Bijenkorf zijn we helaas niet binnen geweest, verder vooral de 9 straten gehad. Daar zitten toch echt wel wat exclusievere boetieken en daar hadden ze erg leuke winkels. We gaan eerdaags snel weer terug want erg veel heb ik niet gekocht en dan koetsen we rechtstreeks door naar de 9 straten ipv eerst het hele centrum te doorkruissen. Mooi shoppen aan de herengracht .
Winkelen in Amsterdam - overzicht van leuke winkels in Amsterdam voor je stedentrip Amsterdam - shopping Amsterdam Albert kuip hebben ze volgens mij ook kinder kleding .