waar leuke kinderkleding shoppen in A dam?

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Morgen ga ik een dagje naar de stad met mijn moeder en ik wil graag weten waar je leuke kinderkleding kunt shoppen in A dam. Is er een zara kids ?

thanks vast.

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Magnaplaza(achter damrak) heeft veel leuke kledingwinkeltjes en kalvertoren ook!

3. Momfulness

Oke dank je, we komen van het centaal station, hopelijk is het daar een beetje in de buurt.

4. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Vlakbij CS heb je Bijenkorf (10 minuten lopen), daarna idd Magnaplaza en Kalvertoren. Er is ook Zara Kids. Verder in Maison de Bonneterie (Kalverstraat) hebben ze ook een kinderafdeling.
    Alles in de buurt van CS :)

5. Momfulness

Miason de Bonneterie was erg leuk voor de kinderen, alleen ik ga voor die merken liever naar de outlet hier in Roermond, daar hebben ze hetzelfde maar dan altijd goedkoper.

de Bijenkorf zijn we helaas niet binnen geweest, verder vooral de 9 straten gehad. Daar zitten toch echt wel wat exclusievere boetieken en daar hadden ze erg leuke winkels. We gaan eerdaags snel weer terug want erg veel heb ik niet gekocht en dan koetsen we rechtstreeks door naar de 9 straten ipv eerst het hele centrum te doorkruissen.

Mooi shoppen aan de herengracht :).

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Deel Deze Pagina