Woonruimte gezocht 071!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nadien, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadien

Nadien Lid

12 sep 2011
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Omdat ik op facebook niet zo'n heel groot netwerk heb, dacht ik, ik probeer het hier eens!

Een aantal weken geleden heb ik besloten om zonder mijn man verder te gaan. Dit kwam voor hem nogal onverwacht en hij wil niet echt meewerken in de situatie. Hierdoor schiet het allemaal niet op met los van elkaar komen.

Voor nu ben ik dus heel hard opzoek naar woonruimte. Probleem is alleen dat mijn salaris nog heel hard nodig is voor ons koophuis, en ik dus (tot moment van definitieve scheiding) weinig geld over heb voor eigen woonruimte.
    Helaas kan ik niet bij familie in de buurt terecht.

Nu denk ik bijvoorbeeld aan een huis dat te koop, maar leeg staat, iemand die op reis gaat en huisoppas zoekt, tijdelijke verhuur (mag gemeubileerd).

Ik wil gewoon graag weg bij hem. Ben jij of ken jij iemand die iets zou weten in regio 071, dan zou je mij hier een heel groot plezier mee doen!

Vanwege de tijdelijke aard is het voor nu de bedoeling dat de kindjes in ons gezamenlijke huis blijven en wij ze daar om en om als co ouders gaan verzorgen. Dus het hoeft niet voor kinderen geschikt te zijn.

Liefs,

Nadien

2. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Doen ze in die omgeving misschien aan anti-kraak? Goedkoop en tijdelijk :)

3. Nadien

Nadien Lid

12 sep 2011
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, alleen overal 'gesloten wachtlijsten', populaire regio....

Deel Deze Pagina