waar leuke kleertjes kopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wendy2007, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik vind H&M en Hema erg leuk! En betaalbaar. Ik haal overal kleertjes, waar ik maar wat leuks vind. Soms is dat ook Wibra en Zeeman, Ter Stal, Tuunte: Tuunte Fashion - Tuunte Fashion , V&D, Prenatal. Het merk Noppies vind ik soms erg leuk en Mexx ook zeker! Maar meestal vind ik dat te duur... :)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    hier ook vd,soms c&a, en kleertjes.com bestel ik af en toe.
    voor de kleinste heb ik van marktplaats ook wat setjes van noppies gehaald omdat ze er zo snel uitgroeid, normaal nooit van mp. verder ook mexx

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Jaaaa ik baal er echt van!!!!
    Ik vind s&d le chic ook wel leuk, maar die heeft vaak wat meer donkere kleuren.
    En barbera farber heeft kleding die ze ook gewoon iedere dag kunnen dragen.
    Maar zijn ze nu al gestopt? of komt er nog een wintercollectie?

4. Maia

Maia Niet meer actief

volgens mij is er nog wel een wintercollectie en komt er geen voorjaarscollectie meer

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Daarom bestel ik Noppies ook meestal via marktplaats....
    Dat scheelt zo 70% van de gewone prijs!
    Wel altijd een maat groter bestellen dan dat nodig is, omdat het zo klein uitvalt.....

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn kinderen dragen veel van Noppies, Name-it, BFC, Gaastra en Vingino. Ja mama heeft een dure smaak :p. Maar ik koop ook weleens bij Tuunte Fashion, hebben ze ook hele leuke kleertjes.
    Bestel heel veel bij kleertjes.com. Krijg gelukkig een flinke korting omdat mijn schoonzus daar werkt en het bedrijf zit langs mijn werk dus ideaal.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    van barbera farber komt ook geen wintercollectie meer. Het is helemaal gestopt nu.
    Ik hou van heel veel soorten kinderkleding (waarschijnlijk daarom heb ik ook zo veel haha).
    Voor mijn dochter zijn jottum en mim pi (en barbera farber was mijn favo wintermerk :() mijn favoriete merken en daarnaast voor de goedkopere kleding voor naar opa en oma en de peuterspeelzaal vind ik bakkaboe/persival en hema en v&d erg leuk.

Voor mijn zoontje vind ik de broekjes van vingino top. Verder vind ik just small (in dezelfde winkels als bakkaboe) erg leuk.
    Ik heb ook laatst wat van z8 gekocht voor hem vond ik ook leuk.

Deel Deze Pagina