Ik vind H&M en Hema erg leuk! En betaalbaar. Ik haal overal kleertjes, waar ik maar wat leuks vind. Soms is dat ook Wibra en Zeeman, Ter Stal, Tuunte: Tuunte Fashion - Tuunte Fashion , V&D, Prenatal. Het merk Noppies vind ik soms erg leuk en Mexx ook zeker! Maar meestal vind ik dat te duur...
hier ook vd,soms c&a, en kleertjes.com bestel ik af en toe. voor de kleinste heb ik van marktplaats ook wat setjes van noppies gehaald omdat ze er zo snel uitgroeid, normaal nooit van mp. verder ook mexx
Jaaaa ik baal er echt van!!!! Ik vind s&d le chic ook wel leuk, maar die heeft vaak wat meer donkere kleuren. En barbera farber heeft kleding die ze ook gewoon iedere dag kunnen dragen. Maar zijn ze nu al gestopt? of komt er nog een wintercollectie?
Daarom bestel ik Noppies ook meestal via marktplaats.... Dat scheelt zo 70% van de gewone prijs! Wel altijd een maat groter bestellen dan dat nodig is, omdat het zo klein uitvalt.....
Mijn kinderen dragen veel van Noppies, Name-it, BFC, Gaastra en Vingino. Ja mama heeft een dure smaak . Maar ik koop ook weleens bij Tuunte Fashion, hebben ze ook hele leuke kleertjes. Bestel heel veel bij kleertjes.com. Krijg gelukkig een flinke korting omdat mijn schoonzus daar werkt en het bedrijf zit langs mijn werk dus ideaal.
van barbera farber komt ook geen wintercollectie meer. Het is helemaal gestopt nu. Ik hou van heel veel soorten kinderkleding (waarschijnlijk daarom heb ik ook zo veel haha). Voor mijn dochter zijn jottum en mim pi (en barbera farber was mijn favo wintermerk ) mijn favoriete merken en daarnaast voor de goedkopere kleding voor naar opa en oma en de peuterspeelzaal vind ik bakkaboe/persival en hema en v&d erg leuk. Voor mijn zoontje vind ik de broekjes van vingino top. Verder vind ik just small (in dezelfde winkels als bakkaboe) erg leuk. Ik heb ook laatst wat van z8 gekocht voor hem vond ik ook leuk.