Mijn zoontje heeft vandaag voor de tweede keer zijn prikjes gehad. De vorige keer ging het super, vooral meer geslapen en eigenlijk geen last gehad. Nu leek het hetzelfde te gaan. Vanmiddag goed geslapen, na zijn een na laatste fles en net had ik hem wakker gemaakt voor zijn laatste fles (moeten we wel vaker doen en gaat altijd prima). Nu was het toen hij wakker werd gelijk heel hard brullen, zo hard huilt ie eigenlijk nooit. Leek ook echt een pijnhuil, zo zielig! Drinken wilde ie ook bijna niet (is nog nooit gebeurd) ging steeds tussendoor heel hard huilen. Ik heb het idee dat ie last van zijn buikje heeft gekregen ervan (vanmiddag ook een enorme poepluier), herkennen jullie dat? Heb het flesje maar gelaten en hem getroost tot ie ging slapen. Normaal slaapt ie door maar vannacht niet ben ik bang.. Iemand van jullie ook zulke ervaringen na de prikjes? Hoop dat snel over is...
Ja, hier ook na de 2e prikjes... ze is helaas een dikke week van slag geweest, vervolgens werd ze verkouden en toen dat over was, was het tijd voor prikjes 3... nou die hebben we maar even een maandje uitgesteld!
Hier ook! Eerste x ging redelijk, maar nu ook echt flinke koorts en pijn. Sneu he! Hier ging eten wel prima, dat was fijn. Gaf hem tussendoor zelfs nog water omdat hij het zo warm had van de koorts. Misschien kun je dat nog proberen in een flesje af en toe een paar slokjes...
Mijn dochtertje heeft verleden week haar eerste prikjes gekregen,is net 2 maanden. Ze is er goed ziek van geweest,als ik jullie hoor zijn de 2de prikjes nog heftiger,pfff als ze nu al zo ziek was ervan(39,8 graden koorts) en niet willen drinken,dan zal het nu nog erger wezen als ze ze 19 maart krijgt(geef haar dan mooi een zetpilletje). Groetjes Bianca
Hier ook gister de 2e prikjes gehad. Van de eerste heeft hij geen last gehad maar deze keer wel. Vannacht was hij wat jammerig en vanochtend heb ik hem getempt en dat was 38,2. Verder wel goed gedronken en hij was ook vrolijk dus geen zetpil gegeven. Maar een beetje 'eng' vind ik het wel. Mijn oudste zoontje had nooit last van de prikjes en heeft nog nooit koorts gehad dus dit is helemaal nieuw voor mij. Hij ligt nu weer lekker te slapen, en hopelijk gaat de koorts snel over!