Wie heeft enig idee waar je leuke luiertassen kan halen? Zie ook maar weinig merken.. En wat vind je ervan als je een bijv roze tas hebt, terwijl je er een jongetje op verschoond? Of net andersom natuurlijk
Little Company heeft leuke tassen! Wij hebben zelf een Bugaboo tas, gekocht bij de wagen maar ik vind het een onding! Haha ja het oog wil ook wat dus als jij rose mooi vindt zou ik dat gewoon lekker doen!
Wij hebben er 1 van little company..deze kan zowel voor een jongen als meisje..ik vind hem zelf erg leuk en krijg ook leuke reacties als ik bv bij het CB ben Heb hem via wij jonge ouders gekocht.. Je kan ook ff op http://www.littlecompany.nl kijken..staan best leuke dingen op
Ben zelf gek op roze en heb een hele rij roze tassen. Wilde eerst ook een roze luiertas kopen omdat ik dacht: Ik moet er toch mee lopen?! Maar uiteindelijk vond ik dat toch een beetje raar bij een jongetje. Steekt ook zo af bij al het lichtblauw, groen en oranje wat ik heb voor die kleine. Heb nu dus een lichtblauwe tas met Snoopy op eBay gekocht
Ik wil echt geen roze luiertas voor Joey... Vind het gewoon niet leuk. Als ik een dochter had gehad wel, maar nu niet. Ik heb een luiertas van Little Company waar ik heel blij mee ben, maar ik hoorde van mijn vriendin dat er vorige week bij Prenatal een hele nieuwe collectie binnen is gekomen, inclusief LEGERluiertassen, dat vind ik nou leuk, dus daar ga ik even kijken
ikheb deze.... Ik ben er helemaal blij mee. Geen irritante flap die je eerst weg moet slaan. Lekker veel ruimte zodat je ook reserve kleding mee kan nemen. Kost 49.95 bij de prenatal!
Ik heb een luiertas van Little Company. Gekocht bij Babydump in de aanbieding voor 25 . Erg ruim en een leuke tas!
wij hebben ook een little compagny tas. Een creme kleur met rood en oranje, erg ruim en kan bij jongen als meisje. Dit leek me wel makkelijk omdat we nu een knul hebben maar ik niet weet wat de volgende wordt.
wij hebben bij de baby-dump in eindhoven heel veel luiertassen gezien. Weet niet echt meer of ze heel leuk waren. Was toen pas net zwanger en keek dus echt mijn ogen uit! Misschien ok nog een idee om te kijken? wat is eigenlijk een beetje een redelijke prijs voor een luiertas... Voor een jongetje vind ik een roze luiertas eigenlijk niet kunnen... Maar ze zijn wel echt heel leuk en schattig, dat moet ik je nageven! Succes Anita
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/kinderen_en_baby_s/badjes_en_verzorging/45639194.html%3Frotid%3D5026-40279-15698-0 Ik heb deze tas ook.. Hij is echt ideaal.. Het is dezelfde als de koffer van baby bjorn!
Ik heb deze: Bijpassend bij onze Quinny Speedi SX, ze hebben ook nog anderen erg vrolijke, kijk maar eens op hun website! Veel succes ermee! Groetjes Niki
Ben ff nieuwsgierig.... Wat mankeert eraan? Ik heb zelf ook een Bugaboo tas, maar ik moet hem dus nog gaan gebruiken.
Ik heb hem nu dus 2 weken in gebruik, nog niet echt een dagje weggeweest, maar deze tas is erg praktisch, veel ruimte, veel vakjes (ook GSM-vakje), een uitneembaar verschoningsmatje, de tas kun je helemaal openritsen, dus je kindje kan echt ergens op liggen. Hij is niet goedkoop, als ik het goed heb kost ie 59,- of 69,-. Gr. Niki