Kinderwagen gekocht!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lilly, Sep 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoi allemaal,

ben zo blij als een kind :)
    We hebben vandaag bij de prenatal, dus met 20% korting mijn (onze ;)) droom kinderwagen gekocht. Namelijk de Urban jungle van One Tree Hill!

Dit is een nogal prijzige wagen dus het bedrag dat er af ging was best flink :)

Ook had ik nog wat rompertjes, broekjes, overslag shirtje, slofjes en een mutsje . Allemaal in het fel Aqua, groen en oranje!

Ben zo blij, zit voor het eerst weer eens op die gewenste roze wolk na al die zware weken :D

Dat wilde ik even kwijt!

Liefs Liily

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    heb je een foto van je kinderwagen? ben erg benieuwd!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Eh, nee heb geen foto en ben ook niet zo'n held met plaatjes en zo maar als je hem echt wilt zien kun je naar www.onetreehill.nl gaan.
    Dat is de site van het merk.

Dan kies je voor de Urban Jungle Buggy, ik heb hem in de kleur groen gekocht inclusief wagenbak en mummy-voetenzak (ook in het groen met die gekleurde bolletjes aan de binnenkant).

Weet niet of je ook een wagen zoekt maar zo ja dan kan ik hem echt aanraden hoor!

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb even gezien ziet er goed uit !

Maarre wat is er nu precies zo geweldig aan ? (Wij moeten nog dus mischien is het ook wel iets voor ons)

5. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    mooi hoor meid! geniet er maar lekker van, hihi pop in je kinderwagen en maar rondjes rijden door je woonkamer ;)

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik heb ook de urban jungle. In oranje in buggy. De bak kon ik van vrienden lenen en die is lichtblauw. Het is een heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke wagen. Kan hem iedereen aanraden. met 1 vinger te besturen en vrij hoog.
    Nou ben ik niet de langste maar door rugproblemen kan ik niet altijd even goed bukken. De bak kan ik op 3 hoogtes instellen waardoor ik mijn rug minimaal belast. Ook met maxi-cosi is het trouwens een uitstekende wagen!

Oh trouwens ik hem destijds ook met 20% korting bij prenatal gekocht.

7. Female

Female Niet meer actief

ik heb ook al een kinderwagen! gekocht bij de kringloop :) met mijn moeder toen ik al zwanger was, maar het zelf nog niet wist! het is nl zo'n hele ouderwetse met donkerbruin ribfluweel en grote witte wielen. alles erbij zelfs wollen dekentje. mss komt er nog een 'moderne' bij, maar vind m iig erg leuk!

xxx

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Wat ik er prettig aan vind is dat het een 3 wieler is maar niet zo breed als de queeny en veel stabieler als de easywalker en ontzettend soepel rijd. Zoals pinguin72 ook zegt je kunt hem als het ware met 1 vinger besturen en aangezien ik een hond heb is dat prettig.
    Kom ik bij het volgende punt en dat is dus dat we veel wandelen dus moest de wagen wendbaar zijn maar door bos en zand is het weer handig als het voorwiel vast gezet kan worden, en dat kan dus bij deze. Ik heb daarnaast ook geen auto dus moest de mand onder de wagen ook ruim genoeg zijn voor de dagelijkse boodschappen. Deze vond ik bij de Queeny speedy sx ook erg klein.
    De wagen is wel erg duur maar ook erg degelijk en duurzaam en aangezien ik de wagen ook intensief ga gebruiken vond ik dat geen probleem.

Vrienden van ons hebben ook honden en destijds gekozen voor een goedkopere wagen en hebben daar nu spijt van want het gaat je mateloos irriteren als je lekker de hond wilt uitlaten en je wagen loopt constant vast.

Ik heb inmiddels van veel mensen die honden hebben gehoord dat deze wagen ideaal is!
    De enige nadelen die ik kan noemen is de prijs, hij is niet voor de kleine portemennee (ik heb dan weer gekozen voor een 2e hands kinderkamer voor 250 euro) en hij is niet heel klein in te klappen, wel plat maar ook breed dus niet geschikt voor erg kleine kofferbakken.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Whahaha :) :)
    Helaas er zit nog een levertijd op maar als ie er is ga ik dat zeker doen!

10. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik heb een quinny, en dat is mijn droomwagen. en aangezien ik 1x in de week mijn kleine neefje heb om op te passen, heb ik hem al heerlijk getest...

11. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Ook ik heb vandaag een kinderwagen aangeschaft bij Prenatal...scheelde toch mooi ff 20%!
    Het is de Quinny Speedy SX geworden in het zwart. We hebben hem gekocht voor 490 euro ( daarvoor kregen we het onderstel, de reiswieg, wagen, maxicosi, regenhoes en voetenzak) goede deal leek me :D

Groetjes Leonie

12. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hij is leuk meid!
    Ik wilde hem eerst zelf ook maar aangezien ik hem toch wat prijzig vond en we veel andere dingen ook moeten hebben wij ervoo rgekozen om deze niet te pakken... en wat ook nog was is dat me vriend de reiswieg afgrijselijk vond! hihihihi ik vond het wel meevallen hoor! ;)

wij hebben de xadventure inmotion gekocht, ben er ook super super blij mee!

13. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik ben zelf niet zo kapot van onetreehill, kennisje van me had hem ook en we zijn er regelmatig mee wezen wandelen, nee ik vond hem gewoon niet zo praktisch.

De queenie van mijn schoonzusje vind ik al helemaal niets, dus wij kijken gewoon verder.
    Maar leuk dat je zo geslaagd bent voor een kinderwagen.

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Leuk hoor ! Heerlijk he, dat shoppen voor de kleine !

Leonietje, wij hebben ook de Quinny SX, maar dan in donkerblauw. Ik kan niet wachten tot we hem kunnen gebruiken !

Groetjes,
    Nikki F

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben de xadventure Swivel wagen gekocht! We kunnen hem vanavond ophalen :D 8) :D 8)

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    O kan ook niet wachten tot hij er is :) :)

Share This Page