Hallo allemaal, Even een vraagje. Ik hoor steeds om me heen dat je eerst alle kleertjes moet wassen. Maar de een zegt zonder wat dan ook wassen en de ander zegt wassen met wasmiddel zonder geurtje. Wat doen jullie?? Ella
Ik heb het gewoon met ons eigen wasmiddel (zonder wasverzachter) gewassen. Het is hier nooit een probleem geweest, mocht hij een alergische reactie gehad hadden zou ik alles gewoon nog een keer met hypoallergeen wasmiddel wassen. Maar het is wel zo handig om alles gewoon bij elkaar te wassen vind ik.
hey meis, ik heb alles gewassen met ons eigen wasmiddel, zonder wasverzachter...mijn zus deed dit bij alle 3 de kids ook zo
Ik moet nog gaan wassen, maar ga dit gewoon met ons eigen wasmiddel doen. Mocht kindje allergisch zijn, dan ben ik snel overgestapt op hypo-allergeen.
Ik lees even mee. Ik was gewoon van plan om alles uit te spoelen, dus zonder wasmiddel, etc. Niet goed, dus?
Bij onze dochter hebben we de eerste maanden gewassen met neutral, daarna de wasmiddel die we altijd gebruiken. Tegen de tijd dat we de nieuwe kleertjes van de tweeling moeten gaan wassen ga ik gewoon onze eigen wasmiddel gebruiken.
Ik ga gewoon wassen met ons eigen wasmiddel. Mocht er een reactie komen dan kan ik altijd nog over naar neutraal
Ik heb alle kleertjes gewassen met ariel sensitive en de wasverzachter van neutral gebruikt. Maar als dat op is ga ik gewoon normaal wasmiddel gebruiken hoor.
Ik had het aan de kraamzorg gevraagt bij de intake en die zei dat het kon met de waspoeder die je ook gebruikt voor jezelf. Alleen als je een wasverzachter zou willen gebruiken je wel een neutrale moest kopen. Maar ik heb gewoon lekker met vloeibaar wasmiddel van Neutral gewassen hoor dat waspoeder vond ik toch iets TE.. Ik krijg zelf soms al uitslag/jeuk van waspoeder laat staan de baby.
Alle chemische fabriekstroep eruit, dus zeker wassen . Maar dat mag met eigen wasmiddel. Geen wasverzachter gebruiken.
ik heb alles gewassen met neutral en vernel wasverzachter. Deze is hypoallergeen. de intake zei dat dit gewoon mocht. Ik mocht ook wle mijn gewone wasmiddel gebruiken en dan geen of neutral wasverzachter.
Ik gebruik al een sensitive wasmiddel omdat ik nogal allergisch aangelegd ben en geen wasverzachter. Was dus de babykleertjes straks gewoon mee met onze reguliere was. Waarom zou je het alleen maar uitspoelen? Je kunt het dan toch net zo goed met een wasmiddel (al dan niet senitive) wassen?
Hier gewoon met eigen wasmiddel, maar zonder wasverzachter. Wil je het wel graag zacht hebben.... giet dan een scheut witte keukenazijn door het spoelwater. Het verwijdert alle laatste zeepresten en maakt de was lekker zacht... enne je ruikt het niet hoor Trouwens bij heftige kleuren is het sowieso wel handig om een scheut keukenazijn toe te voegen tegen het "afkleuren".
Dank je wel meiden voor jullie antwoorden! Wat is dit forum toch fijn voor dit soort dingen!! Gewoon wassen met eigen wasmiddel zonder wasverzachter dus! (moet eerlijk bekennen dat ik dat eigenlijk nu al nooit gebruik!)