Hoe lang hebben jullie kinderen in een slaapzak gelegen? Ik had t idee dit te blijven doen tot Iris een groter bed krijgt; ong 6 maanden nog. Dat betekent wel dat ik nog nieuwe slaapzakken moet kopen van 110 cm want ze groeit uit die van 90. Wel zonde geld; 2 dikkere en 2 dunne voor de zomer. Ik vind t nu nog fijn dat ze in een slaapzak ligt; ze kruipt onder de dekens uit en kan nu ook niet uit d'r ledikant klimmen. Hoe is dit bij jullie gegaan?
Quinn slaapt al maanden neit meer in een slaapzak, Quinn heeft zelf door gekregen hoe hij de deken om moet doen als hij het koud heeft
Hier slaapt ze sinds 2 maanden denk ik onder een dekbedje, ik moest ook nieuwe slaapzakken kopen en vond dat zonde van het geld voor die paar maanden. Het ging gelijk prima, ze ligt af en toe bloot als ik 's avonds ga kijken, maar dan dek ik haar toe. Uit het ledikant klimmen ben ik niet bang voor, ze zit altijd in een hoekje te wachten tot ik haar kom halen, volgens mij komt dat echt niet in haar op dat ze er ook uit kan klimmen!
nog steeds ze is 2,5 Paar keer geprobeerd maar ze laat de dekens niet op liggen. Dus ook in het grote bed een slaapzak aan. Ze vind t ook heerlijk, als ze naar bed wil, komt ze de zak brengen. Een feest als ze erin mag, dus ik laat t maar zo
Mijn jochie is met zo'n 19-20 maanden uit de slaapzak gedaan. Hij had na een flinke buikgriep alle slaapzaken ondergespuugd. We zijn toen maar gestopt: de zomer kwam eraan (slaapzak toch te warm voor ons warme jochie), hij was bijna uit de maat gegroeid, en hij zou toch na een paar maanden een nieuw bedje krijgen. Hij heeft toen een paar maanden onder 1 of 2 gewone dekentjes gelegen in zijn ledikant. En dan een pyamabroek aan (in slaapzak zonder). Met bijna 2 jaar is hij overgegaan naar een peuterbedje met een dekbed..
Ik denk dat ik nu gewoon de dikkere nog wel koop en haar dan in de zomer zonder in bed leg. Ze heeft ook nog niet het idee dat ze uit d'r ledikant kan klimmen dus misschien valt t wel mee.
Ymke slaapt er nog steeds in en gaat binnen een paar weken over naar een groot bed. De slaapzakken bewaar ik dan gewoon voor baby 2!
Ik denk dat we van de zomer gaan stoppen. Meneer slaapt al wel in een groot bed maar vind zelf dat zn slaapzak echt nog aan moet. Hij kan gelukkig met slaapzak en al uit bed komen en naar ons toe schuifelen als hij wakker wordt.
jahoor hema en prenatal idd, heb onlangs ook nog nieuwe gekocht voor onze Demi. En voorlopig blijft die ook in slaapzak slapen, die snapt het principe van de deken nog totaal niet, hoe vaak je het ook voor doet.
Ons dochtertje wil ze niet meer sinds ze 2 is. Heel soms nog wel, maar dat is vooral omdat d'r broertje die nu aan heeft. Waarom geld uitgeven voor een paar slaapzakken? Ik heb er van combisleeper en dat is er echt 1 voor 4 seizoenen. Ze zijn wel duur, maar o zo lekker warm. (en anders op MP kijken)
Hier ook nog steeds hoor, Sam word in mei 4. Hahah, heb het wel geprobeerd zonder. Maar ze is zo aan het woelen s'nachts dat ze dan met van die ijsvoetjes wakker word. Dus toch maar weer de slaapzak aan. Sam heeft er nog steeds een aan van 100cm(kruidvat) maar ga binnenkort 2 bij kopen van 110cm.
Jesse ligt nu een week of zes in z'n peuterbed, en heeft 's nachts ook nog een slaapzak aan. Toevallig ben ik net vorige week begonnen om hem s' middags uit te laten. Ik was nog van plan om hem de zak aan te laten tot het warmer wordt. Als je kindje uit z'n slaapzak is gegroeid, kun je er ook een stukje onderaan zetten. Heb ik in december ook met twee zakken gedaan. Staat wel een beetje armoedig, maar ik vond het zonde om voor die paar maand nog twee nieuwe te moeten kopen.
Overdag slaapt Jamila al geruime tijd niet meer in een slaapzak maar snachts nog wel hoor. Denk ook dat we dit nog wel een tijdje zo houden, ze is erg druk in haar slaap en dekentjes blijven nooit liggen. Met een slaapzakje aan weet ik dat ze iniedergeval warm ligt. Als ze straks naar een groot bed gaat zullen we hem ook nog wel een tijdje gebruiken denk ik.
hier ook in het grote bed nog met slaapzak. wij durvenhaar neit onder een dekentje te leggen omdat ze haar hele bed door woelt en we bang zijn dat ze onder de deken komt
Ik heb nog 2 combisleepers te koop! Hebben wel even een paar steekjes nodig, de rits van de mouwtjes is aan het uiteinde ietsje los aan het gaan en de klittenband waarmee je de binnenzak aan de buitenzak maakt, is niet meer helemaal wow, maar dat is voor een paar euro te vervangen. Voor de rest zijn ze in orde. Geen vlekken en dergelijke. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag!
Mijn dochter is 2 jaar en 9 maanden en die draagt ook nog steeds een slaapzak. Vind ze heerlijk warm en vraagt er ook zelf naar. Ook is ze erg handig ermee, als ze wakker is schuifelt ze zo met de zak aan naar ons toe. Erg schattig om te zien..
pluisje, hier ook, ze kan er alles mee haha. Ze klimt er zo mee onze boxspring op en die is best hoog.