Laatste weekje! (Of nog drie!)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sproetepetoet, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen 39 weken...

Dus dit is de laatste week tot de uitgerekende datum. Wat is dit toch een bijzondere tijd zo vanaf de 37 weken... elke dag kan ukkepuk zich aandienen....
    Vanavond zou ik een baby in mijn armen kunnen hebben, of morgen... of over drie weken...

Huisje aan kant, wasmand leeg...
    Zin om de kleine te zien! Benieuwd hoe de bevalling zal beginnen...
    Ongeduldig en tegelijkertijd ook nog wel heerlijk om zwanger te zijn.
    Misschien is dit wel de laatste keer, dus nog even optimaal genieten

Wat doen jullie zo deze allerlaatste weken/dagen/uren??
    En hoe voelen jullie je?

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Sproetepetoet!

Wat is de tijd snel gegaan! Heel veel succes de komende we(e)k(en) en voor je bevalling!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

K deed elke dag weer het huis aan kant en de wasmand leeg stel je voor dat het begint...
    Uiteindelijk begon het met 40+4 en je raad het al vaat op de aanrecht en wasmand vol haha

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Spannend zeg!! Alvast heel veel succes gewenst.

Hier net zo.... alles was netjes aan kant.... tot dat ik moest bevallen. Moest nog boodschappen halen en het huis moest nog even aan kant gemaakt worden. :D

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hier probeer ik nu ook constant het huis aan kant te hebben, wat trouwens niet meevalt met een 2,5 jarige peuter... maar ach!
    Hier ook echt wel ongeduldig, liever vandaag dan morgen! Maar dat komt ook omdat mijn eerste 2,5 week te vroeg was... daar ga je stiekem dan toch wel een beetje van uit! Maar zijn zusje is blijkbaar wat geduldiger ;)

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ik wandel, fiets, naai wat voor de baby, lees of kijk een filmpje op de laptop. Enn de laatste dagen lekker buiten zitten en wat snoeien en harken in de tuin (dat is niet met je vingers in de aarde, dus mag wel). Familie komt eens langs.
    Maar om eerlijk te zijn verveel ik me ook regelmatig. Ik ben normaal altijd lekker actief, maar nu soms gewoon te moe om iets te doen en dan voelt het zo saai allemaal.

Het huishouden doe ik ook wel wat, maar echte poetsdrang heb ik niet. Ik merk het stof op de trap wel op, maar heb niet echt de drang om het allemaal op te gaan vegen. Gekke ik.

Wel kook en bak ik veel. Zat er namelijk over in dat de kraamvisite zo meteen niet genoeg lekkere koekjes zou kunnen eten want daar zorgt de kraamzorg niet goed voor. Onzin natuurlijk om daar druk mee te zijn, maar wel leuk om koek te bakken. Koek in kwestie is inmiddels echter bijna alweer op, want hij was te lekker volgens VL en we kregen best veel visite afgelopen weekend.

Dus zo kom ik mijn dagen wat door. Ook ik hoop dus dat de baby zo snel mogelijk naar buiten zal komen.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En ik kan weer eens niet wachten tot ik zo'n topic kan openen haha. Heel veel succes met de laatste loodjes dat je bevalling maar voorspoedig mag verlopen !

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wij zijn even ver..ben ook 19 maart uitgerekend.
    Maar voor mij is t nog max 2 weken want in rotterdam leiden ze in vanaf 41 weken.
    Ik voel sinds gister echt enorme steken down under de hele dag door ik heb de vk gebeld en ze zei dat t voorbereiding van de bevalling is..dus hoop dat ze eerder komt!

9. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om jullie reacties te lezen! Spannende bijzondere tijd is dit toch!
    Ik vind het ook nog zo heerlijk zo'n beebje in mijn buik, zo gezellig :D

Maar ik ben ook zo benieuwd...

Vind het trouwens wel vermoeiend hoor, de hele tijd het huis spik en span te houden... hahaha
    Valt ook niet mee met twee kids...

10. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Zwangnie!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk!!!!

Deel Deze Pagina