daling grafiek geboortegewicht baby

Discussion in 'Zwangerschap' started by deesje84, Mar 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi dames

ik ben inmiddels 36 weken zwanger

ik heb de gbs bacterie en zwangerschapssuiker

daarom heb ik hoop extra groeiecho,s gekregen en nu vandaag de laatste

de eerste groeiecho liep madam een dikke week voor op groei

de 2e echo was ze gemiddeld en woog ze 2404 gram

van daag de 3e echo en toen liet de grafiek zien dat ze onder het gemiddelde zit ze weegt nu 2615 gram

dus ze is wel aangekomen maar de grafiek laat een daling zien die zorgwekkend kan zijn

ik ben inmiddels ook al weer aan me 6e antibiotica kuur begonnen voor de gezellige blaasonsteking

ik heb morgen middag een gesprek met de gyneacoloog dus dan hoor ik wel hoe nu verder ik word zowiezo wel ingeleid ivm de bacterie maar maak me nu toch wel enigzins een beetje zorgen

iemand ervaring met daling van de grafieken? je zou toch ook denken met zwangerschapssuiker dat ze een stuk zwaarder zou zijn

ik hoor graag ervaringen

thanxs gr daisy

2. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,036
    12
    38
    Female
    lawyer
    Den Haag
    wat goed dat je baby al ruim 2600 gram is en nog kan groeien!! Wees blij!

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat het je zorgen baart wanneer er ineens zo'n daling optreedt. Hopelijk kan de gyn je morgen geruststellen!

4. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ja, ik heb er -helaas- ervaring mee. Mijn kindje loopt nu al wat achter qua groei (tenminste, de groeilijn loopt niet omhoog zeg maar). Ik krijg nu extra echo's en doppleronderzoeken om de doorbloeding van de placenta/navelstreng te controleren.. Nu zal dat voor jou nog weinig zin hebbrn omdat je al 36 weken zwanger bent. Rust is hetgene wat ze tegen mij hebben gezegd.

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Baby gaat hier ook steeds trager groeien. Lag eers net boven het gemiddelde en begint er nu op/onder te kruipen.

2615gr is toch niet echt heel eng laag?
    Maar kan wel begrijpen dat je je zo voelt.
    Ik hoop dat de gyn. je wat kan geruststellen.

6. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi hoi

nee kwa gewicht is ze prima op gewicht

maar ze staan niet te springen omdat de grafiek ineens een daling laat zien kwa groei eerst boven gemiddeld en nu ineens onder gemiddelde in 6 weekjes tyd

dat kan erop wijzen dat ze zich niet meer prettig voelt in de buik

en ook omdat ik 2 risico,s heb de gbs en de suiker maken ze zich zorgen

gelukkig morgen controle van de gyn en dan hopelijk ook een datum voor de inleiding of eventueel een extra groeiecho

ben benieuwd

thanxs voor de reactie,s

@lcll wat naar voor je hopelijk krijgt de kleine nog een groeispurtje mee dat zou fijn zijn en hopelijk krijg je antwoord na de onderzoeken die nog komen gaan heel veel succes

Share This Page