Waar leuke pyama voor jezelf

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laure80, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hey meiden,

Klinkt heel logisch, blij dat k dat lees, had er geen sec bij stilgestaan idd.

Ga ik ook maar es op zoek naar een paar huispakken of pyjamas.

Hihi ik heb er ook geen ervaring mee, das wel duidelijk..

Blij dat dit forum eris!

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb er eentje bij de Wibra gekocht, een roze geruite mét knoopjes! Is gewoon een soort 'pyjama blouse' en dat leek me voor het voeden ideaal. Ik heb in de zomer vaak weinig aan 's nachts, maar dan zou ik eventueel tijdelijk ook alleen die blouse aan kunnen doen. Niemand ziet mij 's nachts voeden, dus niemand heeft er last van als ik dan geen broek aan heb ;)

3. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ik heb van de week een lang shirt (bij de pyjama's) bij de Hema gekocht met knoopsluiting voor. Wel blijft het dan misschien een beetje koud 's nachts met je pyjama open. Daarom heb ik ook deze nog besteld in het grijs bij prettymum (hele leuke site trouwens), krijg ik vandaag binnen als het goed is. Blijven je schouders ook goed bedekt.

4. MichMar

MichMar Niet meer actief

Ik zat er aan te denken om 2 jumpsuits ofzo aan te schaffen voor de dagen dat ik er 'fatsoenlijk' bij wil lopen.
    Ik heb al wat bij otto en wehkamp gezien. En anders hebben ze ook nog wel redelijk uitziende pyama's en huispakken om die dagen door te kopen zag ik al op de site...

Deel Deze Pagina