waar leuke/ stoere jongens kleding kopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamaneel, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Name-it
    Zara
    Noppies
    We Fashion (vanaf mt 92, maar valt smal/klein)
    Mitch (Shoeby Fashion) (ook vanaf mt 92)
    Billy & Lilly
     
  2. ejra

    ejra Bekend lid

    3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    hier in de kasten eigenlijk alleen Name-it, We en Benneton. bij zowel onze zoon als dochter.
     
  3. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Ik heb name it nogiet zo lang geleden ontdekt.
    Vorig jaar eens iets gekocht en dat stond hem zo mooi! Name it. Natuurlijk vergeten aan dat merk te denken en in de zomer weer toevallig iets van name it gekocht. Weer zo mooi en toen dacht ik aan dat kledingstuk van het jaar ervoor.
    Nu wil ik niks anders meer! Eindelijk eens longsleeves die hem mooi zitten! Ik hoef de mouwen niet 10 keer om te slaan. Gewoon 1 keer of niet en zit perfect om zijn lijfje.
    Broeken kan je kleiner en groter maken.
    Echt een geweldig merk! Wintercollectie is tot nu toe ook voor 95% name it :D
     
  4. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.903
    254
    83
    Name it blijft ook het mooist, ik heb nu shirts die door de oudste intensief gedragen zijn en ik nu weer voor de jongste gebruik waarvan je niet kunt zien dat ze gedragen zijn.
     
  5. emma84

    emma84 Bekend lid

    3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Struin marktplaats af! Daar staat veel kleding in nieuwstaat bij particulieren, vaak met kaartjes er nog aan. Je kunt zon filter instellen dat hij alleen kleding zoekt die nieuw is. Is nog leuk om te doen ook
     
  6. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik weet niet of deze winkels ook buiten friesland bestaan... maar de jensen family store heeft hele leuke jongenskleding
     
  7. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Hier groot vingino fan maar dat is ook wel aardig aan de prijs.
    Wat goedkoper vind ik inderdaad name it erg leuk, v&d en WE.
     
  8. Tiniedice

    Tiniedice Bekend lid

    4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jola heeft leuke stoere outfits en ook nog redelijk betaalbaar. Verder Name it en BFC.
     
  9. juli10

    juli10 Fanatiek lid

    12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Name iT, mexx, zara, WE vind ik veel leuke dingen hebben voor leuke prijzen! Verder koop ik voor ons zoontje ook erg graag Z8, vingino, tumble &dry, retour. Maar dat meestal alleen in de sale. H&M en hema vind ik een enkele keer maar wat. Toen hij kleiner was vond ik vaker leuke bovenleiding bij de h&m nu niet meer.
     
  10. MZS

    MZS Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    h&m
    noppies
    V&D
    c&a vind ik echt niks voor die kleintjes en al helemaal niet stoer
     
  11. HannekeG

    HannekeG Fanatiek lid

    20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik heb pas nextdirect.com ontdekt. Leuke dingen!
    Ik heb eigenlijk van alles wat hier. Paar dingen name it, broeken van H&M en Zara vind ik ook leuk (voor de winter nog niet geweest).
    Ik ben ook fan van Z8 en Beebielove, daar sla ik altijd in bij de uitverkoop.
     
  12. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ben een super fan van Z8 en tumble & dry. 80% van de kids kast hangt ermee vol. Maar moet eerlijk bekennen dat het sale is of mp. En idd wat iemand eerder al zei marktplaats afstruinen loont echt de moeite. Heb al zoveel mazzeltjes gehad met zgan en nieuw.
    Verder just small (jola) en hema.
     

Deel Deze Pagina