Hallo, Heeft iemand ervaring met Bardossa kinderlaarsjes/schoentjes? Laarsjes kosten ongeveer 55 euro, zijn ze van goede kwaliteit en handig/soepel voor een kindje van 2 jaar, loopt nu een maand of 5 rond te rennen.
Ik heb geen ervaring met de laarsjes van Bardossa, maar wel met de schoentjes. De kwaliteit vind ik prima, en ze hebben een goede soepele zool!
Goede flexibele zool. Ik weet niet of ze ook een lijn hebben voor kinderen die net als jouw kleintje alweer een half jaartje lopen. Dan heb je toch misschien een alweer wat steviger voetbed nodig. Mijn dochtertje loopt nu ruim twee maanden en aan haar manier van lopen konden ze goed zien dat ze echt nog een flexzool nodig had. Over de schoenen ben ik tevreden, de laarsjes wat minder. Die sloffen een beetje hier.
De eerste schoentjes van Fenne waren ook van Bardossa flex. Ze was toen 13 maanden. Volgens mij heb ik in najaar (ruim half jaar later) toen voor het eerst harde zool gekocht, dat ging prima. Ik zou even proberen in de winkel, daar kunnen ze het idd wel zien wat ze nodig heeft.