Bardossa kinderlaarsjes/schoentjes? Iemand ervaring?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaMiaatje, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Hallo,

Heeft iemand ervaring met Bardossa kinderlaarsjes/schoentjes? Laarsjes kosten ongeveer 55 euro, zijn ze van goede kwaliteit en handig/soepel voor een kindje van 2 jaar, loopt nu een maand of 5 rond te rennen.

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik heb geen ervaring met de laarsjes van Bardossa, maar wel met de schoentjes. De kwaliteit vind ik prima, en ze hebben een goede soepele zool!

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Goede flexibele zool. Ik weet niet of ze ook een lijn hebben voor kinderen die net als jouw kleintje alweer een half jaartje lopen. Dan heb je toch misschien een alweer wat steviger voetbed nodig. Mijn dochtertje loopt nu ruim twee maanden en aan haar manier van lopen konden ze goed zien dat ze echt nog een flexzool nodig had. Over de schoenen ben ik tevreden, de laarsjes wat minder. Die sloffen een beetje hier.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Waren mijn dochter haar eerste schoentjes (laarsjes) Erg tevreden over!

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Jaaah super gave laarsjes, we hadden de donkerbruine, heel fijn en lekker warm.

Charlie

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    De eerste schoentjes van Fenne waren ook van Bardossa flex. Ze was toen 13 maanden. Volgens mij heb ik in najaar (ruim half jaar later) toen voor het eerst harde zool gekocht, dat ging prima. Ik zou even proberen in de winkel, daar kunnen ze het idd wel zien wat ze nodig heeft.

7. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Volgens mij is Bardossa vooral een bedoelt als 1e loopschoentje. Met flex-zolen etc.

Deel Deze Pagina