Weet iemand een leuke site voor jongenskapsels?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jatobe, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik ga vanmiddag met mijn zoontje naar de kapper. Hij heeft slag van zichzelf en bovenop is het nog iets een iets dunnere inplant dan de onderhelft van zijn haar aan de achterkant. We wilden het eigenlijk iets langer laten, maar de dunnere gedeelten zitten echt niet zo leuk meer. En sinds een week gaat de krul eruit, dus toch iets te lang denk ik.
    Ik kan alleen nergens meer dan bijv acht kapsels vinden of klik op een site en krijg alleen maar reclame. Weet iemand een leuke site waar ik wat kapsels kan bekijken?

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Mijn zoontje en zijn haar.:D Wat denken jullie dat leuk zal staan? (beetje ideeen opdoen)

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    haha, dat lijkt het haar van D. wel :) We hebben het laatstegekortwiekt omdat de krul begon uit te zakken en hij zijn haar niet meer wilde kammen. Maar dat korte staat hem door zijn relatief grote oren ook niet dus nu laten we het maar weer groeien, dan maar uitgezakt.
    Bij jouw zoon zou ik het gewoon iets korter laten knippen zodat die mooie slag behouden blijft maar verder niet teveel aan doen. Zijn haar ziet er idd nog niet "volgroeid" uit, bij ons is die haarlijn ook nog niet "af" ;) dus een echt kapsel is mss ook wat lastig? Ik vind dit trouwens leuk staan zo hoor!

4. adi

adi Niet meer actief

Ik zou het persoonlijk nog wat laten groeien, vooral omdat zijn haarlijn niet 'af' lijkt te zijn.
    Als ie wat meer haartjes aan de voorkant/boven heeft, dan zou ik de achterkant en zijkanten heel kort knippen en boven wat langer zodat je die krullen met gel leuk in model kunt brengen.

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    bij ons zag het er zo uit en heb er nu echt spijt van dat we het hebben afgeknipt. Voordeel lijkt wel dat het nu nog wat dikker is geworden. Hopelijk heeft hij snel weer zo'n wilde bos haar.

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    HA, laravelk, ja dat is L.'s haar! Die foto leek het iets dunner dan het daadwerkelijk is. Precies zo heeft L. het:D. Wat grappig zeg, zelfde kleur en dan ook nog zelfde soort haar.:)
    Ik ga het denk ik uit laten dunnen aan de onderkant, want daar is het echt heel, heel dik. (dikker dan mijn haar) en bovenop dan wat in model. Ietsje eraf. Maar ik weet nog niet wat ik bij de oren moet doen. als je het daar heel kort knipt, dat ziet er volgens mij niet uit, met dan een krullenbos er boven....

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ongelooflijk hoe die twee lijken op elkaar qua haar zeg! Kijk:

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heeft ie achter ook krul? Of lijkt het van niet op die foto? Als hij achter ook krul heeft zou ik het nog iets langer laten groeien.

Hier heeft zoonlief vooral achter krul en bovenop een beetje. Wij laten het dus wat langer. Op het moment dat het uit gaat zakken, gaan we weer naar de kapper.
    Ik zal zo eens kijken of ik een foto heb waar je het goed kunt zien.

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    031.jpg

053.jpg

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Geen krul achter, maar slagen. Maar hij heeft echt een dikke mat op de onderste helft achterin. Daar is het zeg maar al een jaar geen peuterhaar meer, maar echt een dikke bos. Hij heeft dus een extra dikke laag zitten, op de plek waar opa's nog haar hebben die kaal zijn zeg maar, zo'n rand. Hihi, zo kan ik het het beste uitleggen. Dat moet echt wel anders geknipt, want bovenop is het nog niet zo dik.

11. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    kijken of ik nog een fotootje heb:

12. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    wat lief dat het achter zo krult. Als het hier langer wordt staat het achteraan bijna horizontaal naar achter ;) Is echt onwijs stug.
    Ik hoop dat de krullen blijven, mijn vriend en zijn moeder hebben onbedwingbare krullen en ik een flinke slag (hoewel beiden als kind steil haar).
    Zo'n topic is ook nog wel eens leuk. Haarkleur en -soort van de ouders en dan die van de kinderen :)
    Zoon had rood haar bij de geboorte, nu in de zomer nog een gouden glans.
    Ik heb al heel mijn leven rood haar maar mijn zusje, vader en moeder zijn donker (opa en overgrootmoeder hadden rood haar).
    Vriend was platinablond als kind, nu donkerbruin. Zijn moeder en broer hebben bijna zwart haar.
    D. zal dus later wel donker haar krijgen.

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    oja, laravelk: ik heb het een paar maandjes geleden ook zo kort laten knippen, stond wel stoer, maar ik miste ook mijn mooie krullenkop! Foto VOOR de kapper vorige keer en na:

Oja, zijn vader heeft ROOD haar, ik donkerblond, licht bruin. L. Als kind was ik ook hoogblond. Mijn man was meteen rood, wat in de tijd lichter is geworden. Nu koperblond zeg maar. L. werd rossig geboren, en werd eigenlijk steeds blonder.

14. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ja, dat had ik ook, zonder zo'n bos haar en met een "onaffe" haarlijn lijkt het hoofd ook veel groter. Stoer, ja, maar ik hou ook wel van een lief koppie :)

15. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ja, hihi, ik dus ook. dus blijf toch voorlopig het niet meer zo kort knippen....

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

En hoe is het nu geworden?
    Ik vind die krullen erg leuk bij je zoontje. Alleen ik zou het nog iets langer laten groeien.

Was je hier niet eerder onder een andere naam bekend? Ik herken je zoontje van andere foto's.

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hai Romy, ja dat klopt.:) Ssttt graag.;)
    Het is bijgeknipt.:D Ik wil het zelf ook nog wat langer bij hem, maar hij heeft nog een beetje peuterhaar bovenop zeg maar, dus zodra dat ook wat dikker is net als de achterkant en hij heeft dan ook nog krullen, wordt het zeker langer:). Heb net wat fotootjes gemaakt. Er is wel errug veel gel in gedaan door de kapster.....;)

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    en nog twee. Ze heeft het bijgeknipt dus en de onderkant aan de achterkant uitgedund, zodat het hopelijk niet direct weer zo'n dikke bonk wordt zeg maar.;):)

19. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Zit mooi hoor :)

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2