Zomerkleertjes kopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nala010, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dag dames,

Vandaag aan de winkel geweest met de kleine man en oh oh oh wat hebben ze al veel en leuke zomerkleding!
    Alleen.. Heb ik niks gekocht want Tsjaa in welke maat zit hij in de zomer?

Hoe doen jullie dat? Houden jullie je in met kopen totdat het bijna zomer is of kopen jullie op de gok en hopen dat jullie kindje het past? :)

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kopen met kortingen seizoen vooraf (inschatten) en niet te veel seizoensgebonden kleding.
    Of kopen per moment wat je nodig hebt.

Ik heb het 1e ik koop 1-2 maten vooraf. Nog nooit mis geschoten qua maat. Ze is precies gemiddelt. Nu draagt ze 74 maat. In zomer zal dat 80 zijn. Heb nu al kast vol 80-86.
    86 wat minder omdat nog zomer kortingen kan ik mij uitleven ;)
    Als je eenmaal wat koopt qua merk/maat weet je hoe het valt.
    Ik heb wel paar retour jeans gekocht die ik nu ga doorverkopen omdat ze te small vallen. Past niet bij mujn dochter ze draagt toch liever het losse kleding beter.

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Mijn dochter (13mnd) zit nu al best lang in maat 80, voorheen groeide ze snel uit haar kleding. Ze zeggen dat ze vanaf 1 jaar niet meer hard in de maat groeien.. Ik heb een paar dingen 86 gekocht bij v&d voor de zomer. En paar tshirtjes maar die kan ze nu ook al aan met eem vestje. Ik kijk tegen de tijd dat het echt warmer weer word voor meer kleertjes en kijk ik dan wat voor maat ze heeft.

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik heb toevallig ook net wat 86 gekocht voor de zomer. Een echt zomer outfit, de rest kan ook in het voorjaar. Het is zeker lastig, ik koop het op de gok (niet te duur).

5. Face

Face Lid

8 mei 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een klein monstertje dat superhard groeit. Ze draagt nu al 74 en wordt deze week 6 maanden. Ik durf het niet aan hoor:). Geen flauw idee welke maat ze dan heeft.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Toevallig heb ik zojuist wat dingen besteld voor het voorjaar/zomer maat 92, ze draagt al de hele winter maat 86 en ik schat voor de zomer maat 92, haar zomerjas van beebielove heb ik ook in 92 en die past goed niet te groot maar wel wat groei ruimte maar zeker niet dat je denk dat de jas veel te groot is, past haar goed, maar ze is ook lang, ik schat dat ze nu zoiets 82/83cm zal zijn.

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik heb ook al wat gekocht, alleen minimaal 1 maat groter en als ik het klein uitvalt 2 maten groter...
    een broekje wat iets te groot is kun je nog strak aantrekken aan de stikken maar te klein kun je niet meer dragen...

8. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

In april heb je al een grote kans op warme dagen en in september heb je dat nog steeds. Wij hebben dus al wel een paar zomerkleertjes gekocht en dan in 1 maat groter dan ze nu heeft. Ergens tussen april en september moet ze dat wel passen ;).

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier zit in 86/92 soms zelfs 98 afhankelijk van het merk.
    Dus hier ga ik echt uit van 92/98.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik koop het pas als ik het nodig heb.
    Durf het niet aan om nu al iets te kopen en als ik er nu mee begin heb ik tegen augustus zomerkleren voor 3 baby's ipv eentje :p

Deel Deze Pagina