Wat voor compacte buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chant88, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb even een vraagje..
    Ik zit even te kijken op internet voor een goede compacte buggy.. ook voor vakanties en bij oma
    wie heeft er tips?
    ik zag dat de quinny zapp xtra naar je toe kan en voor kinderen is vanaf de geboorte ( maxi cosi etc)
    wie heeft er ervaring mee? of andere tips?

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik lees even mee, want ik ben ook op zoek naar een geschikte buggy. We hebben een Mutsy die vrij groot is, en ik wil ook een fijne compacte buggy voor dagjes weg.

Ik had van iemand het onderstel van een quinny zapp gekregen, maar deze vond ik erg onhandig. Ik had hem even uitgeprobeerd, maar kwam met de wieltjes maar amper over een wat hogere stoeprand, en als ik dan de voorwieltjes wat wilde oplichten om op de stoeprand te kopen, bleek hij vrij gammel. Misschien komt het doordat het een wat oudere buggy was, maar we hebben hem naar de stort gebracht en de quinny valt hier zeker af.

3. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Maclaren! Degelijke fijne buggy die ook op de fiets mee kan, hij ligt nu standaard achterin de auto.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben de nuna pepp en zijn daar erg tevreden over. Kan helemaal plat en vouwt klein op.
    Ook ideaal dat je met 1 hand kunt sturen en dat ie de duwstang in hoogte verstelbaar is (lange man hier).

Deel Deze Pagina